اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کونته: بهترین عملکرد را مقابل برشا داشتیم/مارتینز را سرزش نمی‌کنم

سرمربی اینتر بعد از پیروزی پرگل مقابل برشا، گفت: آرامش خوبی دارم چون ما در این بازی بهترین عملکرد را داشتیم.

کونته: بهترین عملکرد را مقابل برشا داشتیم/مارتینز را سرزش نمی‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته از هفته بیست و نهم رقابت‌های سری آ ایتالیا، اینترمیلان در جوزپه مه آتزا میزبان برشا بود و به پیروزی پرگل 6 بر صفر دست یافت.

گل‌های نراتزوری را در این بازی اشلی یانگ 5، سانچس از روی نقطه پنالتی 20، آمبروزیو 45، گایاردینی 52،‌اریکسن 83 و کاندروا 88 به ثمر رساندند.

کونته بعد از این پیروزی پرگل، گفت: آرامش خوبی دارم چون ما در این بازی بهترین عملکرد را داشتیم. سبک بازی تیم را دوست داشتم. آنها مدام به جلو می آمدند و با فشار روی رقیب گل های بیشتری به ثمر می رساندند. این دیدار نکات مثبت زیادی داشت و باید شما به نیمه پرلیوان نگاه کنید.

وی افزود: مارتینز در این بازی گلزنی نکرد ولی نمی توانیم او را به خاطر گل نزدن سرزنش کنیم. او تلاش خود را کرد و مستحق گلزنی بود ولی این اتفاق رخ نداد. به نظرم مارتینز در این بازی وظیفه اش را انجام داد.

سرمربی اینتر ادامه داد: از عملکرد تمام بازیکنان رضایت دارم. برخی از اشکالات در تیم وجود دارد ولی در حالت کلی با تلاش عملکرد خوبی به نمایش گذاشتیم. ما همیشه با نکات منفی و مثبت مواجه هستیم و باید همیشه در مسیر پیشرفت باشیم.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول