اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

عملکرد مربی سابق ماشین‌سازی

سرمربی سابق ماشین‌سازی نتوانست در این تیم بردی را کسب کند.

عملکرد مربی سابق ماشین‌سازی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رسول خطیبی در روزهای آخر حضورش در تیم ماشین‌سازی 2 پیروزی بزرگ را کسب کرد. ابتدا برای نخستین بار تیم تراکتور‌ را در لیگ برتر شکست داده و در تهران هم موفق شد، استقلال را مغلوب کند. هر چند آخرین بازی وی در نیمکت ماشین‌سازی با شکست تلخ برای تیم انتها جدولی گل‌گهر سیرجان همراه بود.

با جدایی رسول خطیبی، مسوولان باشگاه ماشین‌سازی احد شیخ‌لاری را که سرپرست و یک بازی هم مربی تراکتور بود را به عنوان سرمربی این تیم معرفی کردند.

شیخ‌لاری در سال 80 بعد از برکناری محمود یاوری سرمربی تراکتور شده و اولین برد تراکتور در لیگ برتر برابر سپاهان در اصفهان با هدایت وی به ثبت رسیده بود.

وی، حتی در اواسط دهه 80 هم هدایت تیم ماشین‌سازی در لیگ یک را برعهده داشت و البته باید در نظر داشت که شیخ‌لاری فوتبال خود را در دهه 50 از ماشین‌سازی آغاز کرده بود.

شیخ‌لاری با شروع دور برگشت فصل جاری و از هفته هفدهم سرمربی تیم ماشین‌سازی بود، اما نتوانست با این تیم نتایج مطلوبی را کسب کند و در نهایت بعد از شکست سبزپوشان در اهواز از سمت خود استعفا داد.

وی در مجموع 6 بازی هدایت تیم ماشین‌سازی را برعهده داشت که 2 تساوی و 4 شکست حاصل عملکرد وی بوده و تنها 2 امتیاز را برای سبزپوشان به ارمغان آورد.

ماشین‌سازی با هدایت شیخ‌لاری در بازی نخست در تبریز برابر سپاهان به تساوی بدون گل دست یافت. شکست برابر پدیده در مشهد با نتیجه 3 بر یک اولین باخت وی در این تیم بود.

عجب‌ترین نتیجه ملی‌پوش سابق تبریزی در ماشین‌سازی تساوی برابر پیکان بود. در این بازی ماشین‌سازی تا دقیقه 90 با 2 گل از تیم پیکان پیش بود، اما در 4 دقیقه وقت اضافی شاگردان شیخ‌لاری 2 گل دریافت کرده و به راحتی پیروزی را با تساوی عوض کردند تا بهترین بخت پیروزی این تیم از دست رود.

در 3 بازی بعدی ماشین‌سازی با شیخ لاری، این تیم به ترتیب برابر تیم‌های شاهین بوشهر، نساجی قائم‌شهر و فولاد خوزستان مغلوب شد تا در نهایت حاشیه امنیت این تیم در میانه‌های جدول هم از دست رفته و بعد از هفته‌های ماشین‌سازی رتبه دو رقمی در جدول رده‌بندی داشته باشد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول