اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

جهانگیری: رسیدگی فوری به آسیب دیدگان و بررسی علل حادثه مرکز درمانی «سینا اطهر» ضروری است

معاون اول رئیس جمهور در پیامی با تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه انفجار و آتش‌سوزی مرکز درمانی سینا اطهر تهران، تاکید کرد: رسیدگی فوری به آسیب دیدگان و بررسی علل وقوع حادثه ضروری است.

جهانگیری: رسیدگی فوری به آسیب دیدگان و بررسی علل حادثه مرکز درمانی «سینا اطهر» ضروری است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در پیامی حادثه تلخ انفجار و آتش سوزی در مرکز درمانی "سینا اطهر" تهران که منجر به جان باختن ۱۹ تن و مصدومیت ۲۲ نفر دیگر از هموطنان عزیزمان گردید را به عموم مردم ایران به ویژه خانواده‌های داغدار تسلیت گفت.

متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تلخ انفجار و آتش سوزی در مرکز درمانی "سینا اطهر" تهران که منجر به جان باختن ۱۹ تن و مصدومیت ۲۲ نفر دیگر از هموطنان عزیزمان گردید را به عموم مردم ایران به ویژه خانواده های دغدار صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت و رضوان واسعه الهی و برای مجروحان شفای عاجل مسالت دارم. از مسوولان ذی ربط به ویژه استاندار محترم تهران می خواهم تا ضمن رسیدگی فوری به وضعیت آسیب دیدگان و بررسی‌ علل دقیق وقوع این سانحه ناگوار، نتیجه را به اطلاع عموم برسانند و با انجام اقدامات لازم از تکرار این دست حوادث تلخ جلوگیری کنند.

اسحاق جهانگیری
معاون اول رییس جمهور

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول