اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

ویسی: پول باعث افت بسکتبال کردستان شد/ ابهام در تیمداری استان در لیگ برتر

مربی بسکتبال گفت:‌ کردستان در گذشته شرایط خوبی داشت، اما از زمانی که بحث پول به میان آمد، افت کرد.

ویسی: پول باعث افت بسکتبال کردستان شد/ ابهام در تیمداری استان در لیگ برتر

سیامک ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، در مورد شرایط حضور نماینده کردستان در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت:‌ صحبت‌هایی را مسئولان ورزش کردستان با رئیس فدراسیون انجام داده بودند و برهمین اساس خواهان حضور در لیگ برتر بودند. اعلام آمادگی حضور صورت گرفته، اما اینکه با چه شرایطی و چه بودجه‌ای باشد، مشخص نیست.

وی در مورد اینکه آیا هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت یا خیر، گفت: صحبت‌هایی را با جولایی، مدیرکل ورزش و جوانان استان انجام داده‌ایم، اما هنوز چیزی قطعی نیست.

سرمربی کردستانی بسکتبال در مورد شرایط بسکتبال این استان عنوان کرد: قبلاً ترکتورسازی کردستان، نماینده استان در لیگ بود و شرایط خوبی وجود داشت، اما یک مقدار شرایط تغییر کرد. وقتی بحث پول به میان آمد، بسکتبال  از شرایط خوبش فاصله گرفت. چون کردستان از لحاظ اقتصادی از برخی استان‌های دیگر ضعیف‌تر است و همین تاثیر می‌گذارد.

وی ادامه داد: بازیکنان خوبی در استان حضور دارند که می‌توانند خودشان را نشان دهند. شاید در یکی دو سال اول شروع چندان خوب نباشد، اما رفته رفته بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول