اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

نقش مهم رسانه‌ها در معرفی و تبیین مبانی و آرمان‌های انقلاب

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قم گفت: نقش رسانه‌ها این است که مبانی انقلاب، دستاوردها، ظرفیت‌ها و آرمان‌های انقلاب را با زبان رسانه به جوانان بشناسانند.

نقش مهم رسانه‌ها در معرفی و تبیین مبانی و آرمان‌های انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سرهنگ مهدی کبیری‌پور سه شنبه شب در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: یکی از وظایف ما این است که برای رسیدن انقلاب به اهداف و چشم‌انداز تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مبانی انقلاب را بسیاری فراموش کردند و دشمنان تلاش می کنند این مبانی جایگزین شود و شاهد هستیم که مشکلات را بهانه‌ای قرار می‌دهند تا دست دوستی و مذاکره به سمت دشمنان دراز شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران امام علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه نکته‌ای رهبری فرمودند مبنی بر اینکه نسبت به مبانی انقلاب کم‌لطفی شده است، گفت: مارکسیست‌ها چهار صفحه مطلب نادرست خود را به اندازه‌ای گسترش می‌دهند و بسیاری از تئوریسین‌های مارکسیست برای نظریه نادرست، نظریه‌پردازی می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: نقش رسانه‌ها این است که مبانی انقلاب، دستاوردها، ظرفیت‌ها و آرمان‌های انقلاب را با زبان رسانه به جوانان بشناسانند.

کبیری‌پور با بیان اینکه برای رسیدن به این هدف نیاز به انگیزه داریم، گفت: رسانه‌ها می‌توانند این انگیزه را با بیان هنرمندانه و نقش خود به تصویر بکشند. تمدنی که حضرت آقا صحبت کردند و در بیانیه گام دوم به آن اشاره کردند نیاز به تصویر سازی دارد. جوان باید تصویر را مجسم کند تا به سمتش حرکت کند. این وظیفه رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های انقلابی است که این تصویر را مجسم سازند.

انتهای پیام/78003*40/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول