اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

صنعتگران علاوه بر تامین داخل، محصولات مقابله با کرونا را صادر کردند

معاون وزیر بهداشت گفت: صنعتگران در شرایط شیوع کرونا، علاوه بر تأمین نیاز داخل، برای صادرات نیز محصول تولید کردند.

صنعتگران علاوه بر تامین داخل، محصولات مقابله با کرونا را صادر کردند

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علیرضا رئیسی در مراسم روز ملی صنعت و معدن با بیان اینکه مهمترین مأموریت صنعت ایستادن روی پای خودش است، اظهار داشت: با وجود تحریم های اعمال شده علیه کشورمان، تولیدکنندگان با تاب آوری مقابل سختی ها، نقش مهمی در شرایط سخت جامعه به ویژه تأمین و‌ تولید کالاهای کرونایی مورد نیاز مردم داشته اند.

وی با بیان اینکه در زمان شیوع کرونا، برخلاف بسیاری از کشورها هیچ کمبود کالایی در فروشگاه ها نداشتیم، افزود: در دوره اوج کرونا در مقایسه با سایر کشورها هیچ فروشگاهی با کمبود کالا و‌ هجوم مردم برای خرید مواجه نشده است.

معاون وزیر بهداشت تصریح کرد: از همان روزهای اول شیوع کرونا وزارت صنعت با ورود جدی به موضوع، گام‌های بزرگی در تامین کالاها برداشته و کارهای مجاهدانه ای انجام شده است. در این زمینه، بخش تولید ضمن تداوم کارش، پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده است.

به گفته وی، حدود ۵۰ میلیون نفر تحت پوشش بخش صنعت هستند، به همین دلیل سلامت کارکنان بخش تولید از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تاکید کرد: این اطمینان باید وجود داشته باشد که نیروی کار بخش صنعت، سلامت خود را حفظ می کند و این یکی از ماموریت های مهم وزارت صنعت است.

رئیسی، تولید و تامین کالاهای مورد نیاز بخش بهداشت و درمان مردم را به عنوان یکی دیگر از ماموریت های مهم وزارت صنعت عنوان کرد و گفت: با عزم جدی در تولید برخی اقلام بهداشتی و درمانی مرتبط با کرونا مانند دستگاه ونتیلاتور، هم اکنون صادرکننده این محصول هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول