اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

خراسان‌جنوبی زیر سایه خورشید/ نسیم عطر رضوی در ۲۰۰۰ نقطه کشور

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید گفت: از ابتدای حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در استان خراسان‌جنوبی تاکنون ۸۰ عنوان برنامه در قالب جشنواره زیر سایه خورشید برگزار شده و این برنامه‌ها همچنان تا سالروز ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد.

خراسان‌جنوبی زیر سایه خورشید/ نسیم عطر رضوی در ۲۰۰۰ نقطه کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام علیرضا رحیمی ظهر امروز در دیدار کاروان خدام رضوی با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: سال گذشته کاروان «زیر سایه خورشید» در یک هزار و ۷۰۰ نقطه از جمهوری اسلامی ایران و ۷۰ نقطه در ۱۷ کشور خارجی حضور یافت.

وی بیان داشت: سیزدهمین دوره جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» امسال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا با محدودیت‌های ویژه و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در حال برگزاری است.

جشن‌های «زیر سایه خورشید» امسال با همکاری سه هزار تشکل مردمی، ۱۱۰ خادم، ۴۵ مبلغ مذهبی و ۳۱ مدیر در قالب ۴۵ کاروان بستر شادی مؤمنانه را فراهم می کنند

 

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید اعلام کرد: جشن‌های «زیر سایه خورشید» امسال با همکاری سه هزار تشکل مردمی، ۱۱۰ خادم، ۴۵ مبلغ مذهبی و ۳۱ مدیر در قالب ۴۵ کاروان بستر شادی مؤمنانه را در نقاط مختلف کشور در این بحران جهانی فراهم خواهند کرد.

رحیمی از اعزام کاروان‌های «زیر سایه خورشید» به بیش از دو هزار نقطه کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و تبیین کرد: کاروان‌های «زیر سایه خورشید» در ندامتگاه‌ها، بیمارستان‌ها، پادگان‌ها و مراکز بهزیستی حضور پیدا می‌کنند.

وی مطرح کرد: در فضای بین‌الملل بنا به شرایط منطقه امسال هفت کشورعراق، هندوستان، گرجستان، ترکیه، آذربایجان، افغانستان و ترکمنستان برای حضور کاروان‌های زیر سایه خورشید نهایی شده است.
 

از ابتدای حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در استان خراسان‌جنوبی تاکنون ۸۰ عنوان برنامه در قالب جشنواره زیر سایه خورشید برگزار شده است

 

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید عنوان کرد: از ابتدای حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در استان خراسان‌جنوبی تاکنون ۸۰ عنوان برنامه در قالب جشنواره زیر سایه خورشید برگزار شده و این برنامه‌ها همچنان تا سالروز ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد.

رحیمی حضور در مناطق محروم، بازدید از خانواده شهدا، تقدیر از کادر درمانی درگیر با بیماری کرونا، حضور در زندان‌ها و دیدار با خانواده شهدا، نخبگان، تجلیل از گروه‌های جهادی و دیدار با فعالان فرهنگی را از برنامه‌های سیزدهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید در استان خراسان‌جنوبی ذکر کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شعار سال و برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی، پرچم بارگاه منور امام رضا(ع) به مراکز صنعتی و واحدهای تولیدی می‌رود و کارآفرینان برتر تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/3403/ح/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول