اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بازار روز خاوران فعال شد/ اختصاص فضای رایگان به دستفروشان تا پاییز

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 تهران از بازگشایی بازار روز خاوران جهت فعالیت دستفروشان خبر داد.

بازار روز خاوران فعال شد/ اختصاص فضای رایگان به دستفروشان تا  پاییز

نادر لطفی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره فعالیت بازار روز خاوران که چندین ماه توسط شهرداری تهران تعطیل شده بود،‌ اظهار داشت:‌بر اساس پیگیری کسبه و دستفروشان این بازار و آسیب‌های مالی ناشی از کرونا فعالیت این افراد مجددا در بازار خاوران آغاز شد.

وی افزود: بسیاری از دستفروشان با تعطیلی بازار خاوران با مشکلات مالی مواجه بودند و چک‌های آنها برگشت خورده بود. بر همین اساس تا ابتدای پاییز فعالیت این بازار دایر خواهد بود و فضاهای کسب و کار در بازار خاوران برای آنها به صورت رایگان ارائه می‌شود.

 سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 تهران خاطرنشان کرد: البته از ابتدای مهر بازار خاوران به صورت کامل تعطیل و تحویل بازار تره‌بار داده خواهد شد.

لطفی اعلام کرد: فعالیت دستفروشان از طریق راه‌اندازی «سامان بازار» در حال نظم بخشی است که این اقدام توسط شرکت ساماندهی مشاغل صورت می‌گیرد و تحولات عظیمی را بر همین اساس در حوزه فعالیت دستفروشان در نقاط مختلف تهران شاهد خواهیم بود.

وی بیان داشت: شهرک بروجردی و مسعودیه از جمله  مکان‌های احتمالی در منطقه 15 برای فعالیت مجدد دستفروشان بازار خاوران از پاییز خواهد بود.

به گزارش فارس، برخی از مخاطبان فارس من با طرح پرسشی مبنی برچرایی تعطیلی بازار روز خاوران درخواست پیگیری این سوژه و بازگشایی مجدد این بازار شده بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول