اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

راه‌اندازی مرکز جدید بهداشتی و درمانی در تهران توسط شهرداری

مدیرعامل شرکت شهرسالم از راه‌اندازی مرکز بهداشتی و درمانی جدید در منطقه 9 تا پایان تیر در پایتخت خبر داد.

راه‌اندازی مرکز جدید بهداشتی و درمانی در تهران توسط شهرداری

حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهرسالم شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره راه‌اندازی مرکز جدید بهداشتی و درمانی توسط شهرداری تهران اظهار داشت: به زودی در منطقه 9 پایتخت، نوزدهمین مرکز بهداشتی و درمانی احتمالا تا قبل از پایان ماه‌جاری با حضور  پیروز حناچی و برخی از مدیران شهرداری شورای شهر به بهره‌داری می‌رسد.

وی افزود:‌در این مرکز خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی به شهروندان ارائه می‌شود و در حال حاضر 18 مرکز بهداشتی و درمانی شهرداری در تهران وجود دارد که برنامه‌هایی جهت توسعه و افزایش هر چه بیشتر این مراکز داریم.

مدیرعامل شرکت شهرسالم شهرداری تهران با بیان اینکه 5 پایگاه اورژانس نیز توسط شرکت شهرسالم راه‌اندازی شده و فعال است،‌گفت: مرکز جامع سلامت روان نیز به زودی در خیابان ستارخان به بهره‌برداری می‌رسد.

چوبینه در پاسخ به این پرسش که هزینه راه‌اندازی یک مرکز بهداشتی و درمانی برای شهرداری تهران چقدر است،‌گفت:‌در اکثر مواقع ساختمان مرکز درمانی از طریق سازمان املاک شهرداری تأمین می‌شود و به صورت اجاره‌ای است ولی تهیه تجهیزات و تأمین دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف حداقل 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرارداد جدیدی با پزشکان جهت همکاری در مراکز درمانی و بهداشتی  بسته اید؟ گفت: بله، هر پزشکی که درخواست همکاری با شهرداری تهران داشته باشد، پس از بررسی و ارزیابی فعالیت آنها جهت همکاری اقدامات لازم را انجام می‌دهیم و قطعا برای مرکز بهداشتی درمانی منطقه 9 قراردادهای جدید با پزشکان منعقد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول