اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

پیام تبریک مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین به مناسبت روز صنعت و معدن

مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین به مناسبت فرارسیدن دهم تیرماه روز صنعت و معدن پیام تبریکی صادر کرد.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین به مناسبت روز صنعت و معدن

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، متن پیام تبریک مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین به مناسبت دهم تیرماه روز صنعت و معدن به شرح زیر است؛

بسمه تعالی

با سلام و تحیت

با آغاز انقلاب صنعتی و تحول در سبک زندگی مردمِ جهان، اهمیت روزافزون صنعت و معدن چشم‌گیرتر شد.

به گونه‌ای که دیری نپایید تا زندگی صنعتی جایگزین سبک سنتی اهالی این کره خاکی شد و گرایش و وابستگی به توسعه، فزونی یافت. پیش از آن قرن‌ها بود که نیاز بشر و کاوش به منظور یافتن راهی برای مقابله با مشکلات فراگیر زندگی که امنیت، سلامتی و آسایش او را تهدید می‌کردند، موجب کشف معادن شد و طبیعت، هدیه بزرگ خود را به جهانیان بخشید. صنعتی شدن، یک انقلاب شاخص در پیوند میان صنعت و معدن شد و این اتفاق بزرگ و پیوستگی مبارک، زمینه‌ساز بهبودی روزافزون زندگی مردمان این کره خاکی شد.

به میمنت چنین اتفاق خجسته‌ای دهم تیرماه به نام روز بزرگ "صنعت و معدن" نام‌گذاری شد و برگ زرین دیگری بر تقویم این دیار کهن اضافه شد.

اینجانب این روز بزرگ را محضر تمامی تلاشگران و جهادگران این عرصه خطیر و جبهه اقتصادی به خصوص قهرمانان، رکوردداران و کارکنان شریف مجموعه بزرگ سنگ آهن گهرزمین که تلاش‌های زیادی را در راستای به ثمر نشاندن اهداف و برنامه‌های این شرکت دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، امید است با استعانت از خداوند متعال و در سالی که توسط مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) به نام "جهش تولید" نام‌گذاری شده است، شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش صنعت و معدن کشور باشیم.

پیروز و سربلند باشید

علی اکبر پوریانی، مدیرعامل

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول