اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

«آدینایی» سکاندار هیأت اسکیت خراسان‌جنوبی شد

با رأی مجمع انتخاب رئیس هیأت اسکیت خراسان‌جنوبی «بهروز آدینانی» برای چهار سال به‌عنوان سکاندار این هیأت برگزیده شد.

«آدینایی» سکاندار هیأت اسکیت خراسان‌جنوبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عصر امروز مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت اسکیت خراسان‌جنوبی با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان و ۱۲ نفر از اعضاء برگزار شد.

محمدحسین شیخ‌زاده سرپرست هیأت اسکیت خراسان‌جنوبی و نامزد ریاست هیأت از احصای مشکلات مالی و مدیریتی در دوران تصدی‌اش گفت و افزود: هیأت استان را با ۲۰۰ هزار تومان بدهی تحویل گرفته و هم‌اکنون ۳۵ میلیون تومان در حساب هیأت موجود است.

وی با اشاره به پیگیری مجوز احداث سه پیست اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان‌جنوبی، مطرح کرد: با همکاری شهرداری بیرجند پیست اسکیت پارک جنگلی بیرجند احداث شده و پیست اسکیت جاده سلامت بلوار پیامبر اعظم(ص) بیرجند نیز تا شهریور امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خواستار رایگان شدن سالن ورزشی رزمندگان در اختیار هیأت اسکیت خراسان‌جنوبی برای ورزشکاران این رشته مفرح و زیبا شد.

بهروز آدینانی دیگر نامزد ریاست هیأت اسکیت خراسان‌جنوبی نیز اظهار داشت: باید تدابیری اتخاذ شود تا مدیریت هیأت ورزشی به فعالان کاردان و قهرمانان ورزشی واگذار شود تا جایگاه آنان حفظ شود.

وی در برنامه‌های خود به برگزاری دوره‌های آموزشی، شناسایی زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، مطالبه‌گری و جذب اسپانسر بخش خصوصی، تقویت روحیه همکاری، حسن رقابت و قهرمان‌پروری اشاره کرد.

پس از اخذ ۱۲ رأی مأخوذه اعضای مجمع انتخاب رئیس هیأت اسکیت خراسان‌جنوبی محمدحسین شیخ‌زاده پنج رأی و بهروز آدینی نیز با کسب هفت رأی به‌مدت چهار سال به ریاست هیأت برگزیده شد.

رئیس هیأت اسکیت خراسان‌جنوبی دکتر مهدی مقرسی، فاطمه مرتضوی و حسن شبانی را به‌عنوان هیات رئیسه هیات به مجمع معرفی کرد.

رئیس فدراسیون اسکیت در پایان مجمع انتخاب رئیس هیأت خراسان‌جنوبی اظهار داشت: با اتخاذ همدلی و همفکری فعالان این رشته ورزشی می‌توان استعدادهای بالقوه ورزشی استان را شناسایی و در لباس قهرمانی بر سکوهای کشوری نشاند.

محمد رضایی با گلایه‌مندی از وضعیت اعتباری و منابع مالی فدراسیون، تصریح کرد: مجموع اعتبارات دریافتی از وزارت ورزش و جوانان فدراسیون و هیأت‌ استان‌های کشور از مبلغ قرارداد یک فوتبالیست لیگ برتر کمتر است.

وی از اسکیت به‌عنوان ورزشی زیبا و مفرح یاد کرد و گفت: جایگاه فعلی اسکیت خراسان‌جنوبی در سطح کشور خوب است و حضور تیم‌های استان در لیگ‌های برتر و دسته یک می‌تواند زمینه ایجاد پایگاه قهرمانی و میزبانی اردوهای تیم ملی در بیرجند و طبس را فراهم کند.

انتهای پیام/69014/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول