اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

استاندار و مدیران‌کل آذربایجان‌شرقی، سری هم به شهرستان‌ها بزنند

نماینده مردم ورزقان در مجلس با بیان اینکه در جلسات با استاندار و معاونان از استاندار و مدیران‌کل درخواست می‌کنیم که به شهرستان‌ها بیایند و جلسات را در شهرستان‌ها برگزار کنند.

استاندار و مدیران‌کل آذربایجان‌شرقی، سری هم به  شهرستان‌ها بزنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اللهوردی دهقانی با بیان اینکه مجلس هرگز تعطیلی ندارد، اظهار داشت: فضاسازی‌‌ها علیه مجلس ناجوانمردانه است با توجه به  تجربه چهار سالی که در مجلس نهم حضور داشتم، کار مجلس تعطیلی ندارد و نمایندگان تعطیلی ندارند، چراکه دغدغه مردم را دارند.

وی افزود:در شهرستان‌های کوچک ارتباط نمایندگان با مردم بسیار تنگاتنگ بوده و دیدارها و ملاقات‌های  مردمی بسیار زیاد است.

نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  مردم شهرستان مشکلاتشان را به نمایندگان می‌گویند و تعداد زیادی از مردم در مراجعات حضور دارند، مطرح کرد: مردم متحمل هزینه می‌شوند و به پایتخت می‌آیند تا حرفشان را بگویند و نامه‌شان را به ما برساند و مشکلات را مطرح کنند.

نماینده مردم در مجلس نهم و یازدهم در ادامه افزود: هفته‌ای که برای سرکشی به حوزه انتخابیه می‌رویم، از زمانی که  به حوزه انتخابیه می‌رسیم از ۷ صبح تا پاسی از شب  و حدود ساعت ۱۲ شب با مردم سر و کار داریم در روستاها، در دفاتر و در حوزه انتخابیه با مردم و مشکلات آنها روبه رو و آشنا می‌شویم و به مشکلات آنها را گوش می‌دهیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، ادامه داد: ساعت مشخص اداری نداریم، به روستاها سرکشی می‌کنیم و با مردم در ارتباط هستیم. برخی از مشکلات همانجا مرتفع می‌شود و  برخی را ارجاع  به مسوولانی که مربوط هستند ارجاع می‌دهم و معرفی می‌کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس با اشاره به مطرح کردن مشکلات شهرستان در جلسات استانی با استانداران و مدیران‌کل تصریح کرد: جلسات استانی در مورد مسائل استان و شهرستان با مدیران‌کل برگزار می‌شود، با مدیران ارشد کشوری استان‌ها صحبت می‌شود و اگر لازم باشد آنها را به منطقه دعوت می‌کنیم.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جلسات با استاندار و معاونان از استاندار و مدیران‌کل درخواست می‌کنیم که به شهرستان‌ها بیایند و جلسات را در شهرستان‌ها برگزار کنند، مطرح کرد: ما با نمایندگان استان، استانداران و معاونان آنها جلساتی داشتیم تا مسائل مهم استان و شهرستان که مورد انتظار نمایندگان و مردم است؛ سر و سامان بگیرد. در این جلسات مشکلات مطرح می‌شود تا به نتایج برسیم و مسائل و دغدغه‌های همه استان مطرح می‌شود، در این جلسات با مدیران‌کل، معاونان همراه باید باشند و مشکلات را بشنوند و اقدام عملی شود.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول