اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش دبیر مجمع انتخابات فدراسیون همگانی به یک خبر

دبیر مجمع انتخابات فدراسیون ورزش های همگانی به خبر امروز (یکشنبه) خبرگزاری فارس درباره برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون واکنش نشان داد.

واکنش دبیر مجمع انتخابات فدراسیون همگانی به یک خبر

به گزارش خبرگزاری فارس، دبیر مجمع انتخابات فدراسیون ورزش های همگانی به خبر امروز (یکشنبه) خبرگزاری فارس درباره برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون واکنش نشان داد.

خبری با تیتر "ادامه تخلفات وزارت ورزش در انتخابات همگانی / معرفی اعضای مجمع با دخالت یک نامزد + سند" امروز یکشنبه در خبرگزاری فارس منتشر شد که در آن به ادعای تخلف وزارت ورزش و جوانان اشاره شده است.

به دنبال انتشار این خبر آذین ساکی دبیر مجمع انتخابات فدراسیون ورزش‌های همگانی پاسخی را برای خبرگزاری فارس ارسال کرد که متن آن به شرح زیر است:

با سلام،
احتراما عطف به انتشار خبری تحت عنوان «دامه تخلفات وزارت ورزش در انتخابات همگانی /معرفی اعضای مجمع با دخالت یک نامزد + سند» به تاریخ ٩٩/٤/٨ و در پاسخ به ادعاهای ارائه شده مستدعی است پاسخ ذیل در جهت تنویر افکار عمومی روی خروجی آن خبرگزاری قرار گیرد.

به آگاهی می‌رساند انتخابات فدراسیون ورزشهای همگانی همانند مجامع انتخاباتی سایر فدراسیون ها ،بر اساس اساسنامه و دستورالعمل مصوب وزارت ورزش وجوانان برگزار می‌گردد.

لازم به ذکر است طبق روندی قانونی، اعضای پیشنهادی مجمع شامل نماینده ورزشکاران، مربیان، داوران، و باشگاهها با دو برابر ظرفیت با هماهنگی فدراسیون توسط اینجانب به عنوان دبیر مجمع انتخاب و به رئیس مجمع انتخابات پیشنهاد 
می‌گردد و فرد دیگری در این امر دخل وتصرف ندارد.

در مجموع روند برگزاری انتخابات فدراسیون ورزش‌های همگانی بر اساس روال قانونی پیگیری می‌شود و هرگونه شائبه و ادعا نسبت به انتخابات پیش روی فدراسیون ورزش‌های همگانی شایعه‌ای بیش نبوده که متاسفانه در جهت ایجاد اختلال در برگزاری انتخابات سالم منتشر می‌شود.

در پایان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های اصحاب محترم رسانه امید آن داریم با بیان خبرهای موثق و دقیق و پرهیز از انتشار شایعات و خبرهای نادرست خدشه‌ای به روند قانونی و عادی برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون ورزشهای همگانی وارد نشود و تکلیف کرسی ریاست این فدراسیون مهم در تاریخ اعلام شده مشخص گردد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول