اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اختیار تصمیم گیری در رابطه با محدودیت‌های کرونا به صورت رسمی ابلاغ نشده است

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا خوزستان در خصوص دادن اختیارات تصمیم گیری در مورد محدودیت های کرونا به استان‌ها گفت: ما نیز این اخبار را شنیدیم اما به صورت رسمی چیزی به دست ما نرسیده است.

اختیار تصمیم گیری در رابطه با محدودیت‌های کرونا به صورت رسمی ابلاغ نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رضا نجاتی امشب در گفت وگوی خبری با شبکه تلوزیونی خوزستان، با بیان اینکه محدودیت‌های کرونا اثرات خوبی در استان داشت، اظهار کرد: مقرر  شد تصمیم‌گیری در خصوص محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونا در استان‌ها در اختیار ستاد ملی مقابله با کرونا باشد.

وی افزود: چند استان کشور که وضعیت قرمز داشتند از ستاد ملی مقابله با کرونا درخواست ایجاد محدودیت در استان‌های خود کردند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در خوزستان گفت: مقرر شد استان‌های با وضعیت قرمز پیشنهادات خود را بر اساس نظرات دانشگاه‌های علوم پزشکی به ستاد ملی مقابله با کرونا بدهند تا تصمیمات صحیحی اتخاذ شود.

نجاتی در خصوص دادن اختیارات تصمیم گیری در مورد محدودیت‌های کرونا به استان‌ها عنوان کرد: ما نیز این اخبار را شنیدیم اما به صورت رسمی چیزی به دست ما نرسیده است و امیدوار هستیم هفته آینده که قرار است  برخی موارد به ما ابلاغ می شود قطعا"  ستاد مقابله با کرونای استان بر اساس نظرات کارشناسی تصمیات لازم در رابطه با محدودیت ها خواهند گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول