اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

هدف اصلی سپاه و بسیج افزایش نشاط اجتماعی در بین جوانان است/بازگشت مقاومت به ورزش تبریز

فرمانده سپاه ویژه غدیر تبریز در مجمع عالی ورزش بسیج تبریز گفت: هدف اصلی سپاه و بسیج از حضور در ورزش افزایش نشاط اجتماعی در بین جوانان است.

هدف اصلی سپاه و بسیج افزایش نشاط اجتماعی در بین جوانان است/بازگشت مقاومت به ورزش تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، نخستین مجمع عالی ورزش بسیج تبریز با شرکت تعدادی از اعضای شورای شهر، ورزشکاران، فرمانده سپاه تبریز، نماینده هیات‌های ورزشی و صاحب‌نظران ورزش تبریز در سالن جلسات شهرداری کلان‌شهر تبریز برگزار شد.

در این مجمع، یاسر نجف‌زاده رئیس تربیت بدنی سپاه ویژه تبریز برای حاضران در جلسه، اهداف و برنامه‌های سپاه برای ورزش تبریز را توضیح داد.

اهمیت دادن به ورزش همگانی، راه‌اندازی مجدد باشگاه مقاومت تبریز و استفاده از ظرفیت‌های بومی استان در تیم‌های ورزشی مقاومت، ایجاد نشاط اجتماعی در سطح شهر تبریز از اولویت‌های تربیت‌بدنی سپاه ویژه تبریز است.

هدف اصلی سپاه و بسیج افزایش نشاط اجتماعی و راه‌اندازی باشگاه قدرتمند مقاومت تبریز است

‌عبدالله شادی فرمانده سپاه ویژه غدیر تبریز نیز در مجمع عالی ورزش بسیج تبریز متذکر شد: متاسفانه در حال حاضر جامعه ما در بین مردم به‌خصوص نونهالان و نوجوانان برخی ایرادات روحی و روانی وجود دارد که می‌توان عمده این مشکلات را با انجام ورزش و تزریق نشاط اجتماعی توسط ورزش، حل و فصل کرد.

وی ادامه داد: مطمئنا سپاه و بسیج برای افزایش نشاط اجتماعی در سطح جامعه تبریز توسط ورزش همگانی، به هیچ‌عنوان عقب نمی‌کشد و تمام تلاشش را در این خصوص انجام می‌دهد. در حال حاضر عمده جامعه تبریز را جامعه سنین بالا تشکیل می‌دهند که انجام ورزش یک لازمه همگانی است.

فرمانده سپاه ویژه غدیر تبریز، یادآور شد: به لحاظ ساختار اداری همه به خوبی می‌دانند که سپاه و بسیج اولویت اول جامعه ورزش کشور نیستند و کار اصلی آنها یک چیز کاملا متفاوت با ورزش است. اما ما برای افزایش نشاط اجتماعی در جامعه به کمک دیگر ادارات و سازمان‌ها رفته‌ایم و تمام تلاشمان را در این خصوص حتما انجام می‌دهیم.

عبدالله شادی افزود: تمامی کارهایی که از طرف سپاه و بسیج تبریز انجام می‌شود، ضمن افزایش نشاط اجتماعی در سطح کلان‌شهر تبریز، رسیدن به هدف اصلی یعنی تشکیل باشگاه قدرتمند مقاومت تبریز است و سعی بر این است با راه‌اندازی مجدد باشگاه مقاومت تبریز، تیم‌های ورزشی قدرتمند در لیگ‌های مختلف را با استفاده از استعدادهای بومی شکل دهیم.

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی که صورت گرفته امید داریم که در سال‌های آتی خبرهای خوبی درخصوص نشاط در جامعه تبریز و تیم‌‌های ورزشی مقاومت تبریز بشنویم.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول