اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

مدیر عملیات بازیهای المپیک: به دنبال تامین امنیت دهکده ورزشکاران هستیم

مدیر عملیات بازیهای المپیک گفت: برنامه نا اول تامین امنیت دهکده ورزشکاران است به همین دلیل در حال بررسی سناریوهای مختلف هستیم.

مدیر عملیات بازیهای المپیک: به دنبال تامین امنیت دهکده ورزشکاران هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس، عضو کلیدی کمیته بین المللی المپیک (IOC) گفت: تعویق المپیک و پارالمپیک توکیو تا تابستان 2021 به دلیل بیماری همه گیر کرونا هیچ تاثیری در پیشنهادهای بعدی برای برگزاری بازیها نخواهد داشت.

در یک سمینار آنلاین که توسط آکادمی بین المللی علوم و فنون ورزشی (AISTS) برگزار شد، پیر دوکری مدیر عملیات بازی های المپیک عنوان کرد: صادقانه بگویم جای نگرانی نیست. من فکر می کنم افرادی که امروز به میزبانی المپیک علاقه مند هستند به دلایلی که واقعاً در میراث و فرصت برای کشورهایشان مهم بوده این کار را انجام می دهند.

وی افزود: این عاملی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. این امروز امکان پذیر است و ما آن را می دانیم این شرایط می تواند چالش های بزرگی را برای تحول این رویداد طبق برنامه ریزی صورت گرفته ایجاد کند.

این عضو IOC یادآور شد: این یک واقعیت است. همه افراد باید این عامل را مورد توجه قرار دهند. من فکر می کنم شرکای ما این موضوع را تشخیص می دهند. فکر نمی کنم آنچه برای توکیو اتفاق افتاده تاثیر منفی روی این بازیها بگذارد.

پیر دوکری یادآور شد: اگر سلامتی را در مرکز آنچه مهم است قرار دهید باید توجه داشته باشید که راه صحیح برای میزبانی از ورزشکاران در دهکده کدام خواهد بود.
آنچه ما باید ایجاد کنیم پاسخ به تمام سناریوهای مختلف است تا بتوانیم اطمینان حاصل کنیم که دهکده مکانی امن است.

وی با تاکید بر امنیت دهکده ورزشکاران خاطرنشان کرد: ابتدا به دنبال تأمین امنیت دهکده هستیم و بحث ها بسیار خوب پیش می رود. در داخل دهکده در حال بررسی تعداد سناریوهایی که باید روی آنها کار کنیم، هستیم.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول