اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

مشکل حقوقی زمین‌های بنیاد شهید برطرف شد/احداث مسکن برای 1500 خانوار کرجی

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه مشکل ماده 5 زمین هفت هکتاری در کرج برطرف شد، گفت: به زودی در این مساحت از زمین هزار و 500 مسکن احداث و تحویل خواهد شد.

مشکل حقوقی زمین‌های بنیاد شهید برطرف شد/احداث مسکن برای 1500 خانوار کرجی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سعید اوحدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران و معاون رئیس جمهور، ظهر امروز در شورای اداری بنیاد کخ درشهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، با بیان اینکه توفیق بزرگ خدمت به خانواده شهدا سعادت است، گفت: با اتحاد می‌توانیم مشکلات را از پیش رو بر داریم و مسیر موفقیت برای ما باز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جایگاه خدمت به خانواده شهدا بسیار بالا است، ادامه داد: این عین عنایت و نگاه ویژه خداوند به ما مسؤولان این حوزه است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه زمان کار کرد دولت به اتمام رسید و تنها یک سال وقت باقیمانده است، ادامه داد: نباید از موقعیت‌هایی که در اختیار ما قرار می‌گیرد غافل شویم.

اوحدی با اشاره به احادیثی از امام صادق (ع) اظهار کرد: اقدامات خوب قابل احترام است و توسط همه اقشار حمایت خواهد شد، جامعه هدف ایثارگر نیز نجیبند و همواره حامی حق و عدالت هستند.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه مشکل ماده 5 زمین هفت هکتاری کرج طی تمهیداتی که صورت گرفت رفع شد، افزود: این زمین می‌تواند نیاز حدود هزار و 500 خانوار را به مسکن پاسخگو باشد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: امیدواریم بخش عمده نیاز مردم در کرج با این اقدام برطرف شود.

وی افزود: در این راستا نشستی با حضور مسوؤلان کشور و نماینده ولی فقیه برگزار خواهد شد و تفاهم نامه ای در این میان منعقد می‌شود تا امور اجرایی ساخت مسکن در این زمین‌ها تسریع شود.

اوحدی بیان کرد: پروژه مسکن در کرج در قالب تفاهم نامه ای طی دو فاز اجرایی خواهد شد که در فاز اول هزار 500 واحد و فاز دوم 3 هزار واحد مسکونی با کمک وزارت مسکن شهرسازی و بانک‌ها عامل ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/ج/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول