اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حاشیه دیدار فولاد و استقلال| جنجال اخراج و عصبانیت شدید مجیدی

در نیمه اول فرهاد مجیدی به دلیل اخراج حاشیه ساز شد و دقایقی طول کشید تا وی از زمین خارج شود.

حاشیه دیدار فولاد و استقلال| جنجال اخراج و عصبانیت شدید مجیدی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر بین دو تیم فولاد و استقلال با نتیجه یک-یک  در نیمه اول به پایان رسید.

*پس از گل تساوی فولاد که توسط موسی کولیبالی در دقیقه28 به ثمر رسید، بازیکنان این تیم هم مانند آبی پوشان اقدام به انجام شادی پس از گل کردند و  یکدیگر را در آغوش گرفتند.

* در اواسط نیمه اول، اعتراض نیمکت نشینان فولاد به تصمیم داور، باعث شد سیدمهدی سیدعلی برای لحظاتی بازی را متوقف کند و به آن‌ها تذکر بدهد.

*دردقیقه42، تیم فولاد صاحب یک ضربه کرنر شد. در این لحظه دو توپ در زمین بازی وجو داشت که داور مسابقه شخصا اقدام به بیرون زدن توپ اضافه کرد و در حالیکه قصد داشت در اطراف محوطه جریمه استقلال جاگیری کند،بازیکن فولاد ضربه کرنر را زد، اما سیدعلی که پشت به توپ بود دستور تکرار ضربه کرنر را داد.

*در دقیقه45، علی کریمی با کارت قرمز مستقیم توسط داور مسابقه از زمین اخراج شد. پس از این اتفاق بازیکنان استقلال و فولاد در واکنش به این تصمیم، به سمت داور رفتند و بدون حفظ فاصله اجتماعی او را احاطه کردند و به گفتگو با او مشغول شدند. در ادامه و هنگام خروج کریمی از زمین، فرهاد مجیدی به اعتراض نسبت به تصمیم داور پرداخت که این حرکت او نیز با کارت قرمز سیدعلی همراه شد. مجیدی در اعتراض به این تصمیم به جروبحث با داور پرداخت تا داود رفعتی ناطر داوری بازی به همراه سعید رمضانی و وریا غفوری و چند نفر دیگر از نیمکت نشینان استقلال برای خارج کردن او زمین تلاش کنند. فرهاد مجیدی که حاضر نبود از زمین خارج شود، با تلاش‌های ووریا غفوری و سعیدرمضانی چندمرتبه از زمین خارج شد اما دوباره به زمین برگشت و به بگومگو با داور پرداخت و در نهایت در دقیقه 51 با همراهی سرپرست تیم استقلال به روی سکوها رفت.

*در جریان اخراج مجیدی، رمضانی، غلامپور، چشمی و یزدانی نیز اعتراض خودشان را به تیم داوری و ناظران مسابقه اعلام کردند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول