اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

وزارت بهداشت اعلام کرد؛ همکاری با کارشناسان فدراسیون پزشکی برای بازرسی اماکن ورزشی

وزارت بهداشت در نامه‌ای به فدراسیون پزشکی - ورزشی بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های این فدراسیون برای نظارت بر باشگاه‌ها خبر داد.

وزارت بهداشت اعلام کرد؛ همکاری با کارشناسان فدراسیون پزشکی برای بازرسی اماکن ورزشی

 به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فدراسیون پزشکی - ورزشی، علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای خطاب به دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور، بر ضرورت استفاده از ظرفیت فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات های تابعه آن در امر نظارت بر باشگاه ها و اماکن ورزشی تاکید کرد.

در این نامه آمده است: به پیوست نامه سرپرست فدراسیون پزشکی - ورزشی و سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش مبنی بر ضرورت اجرای پروتکل های بهداشتی در تمام اماکن ورزشی جهت استحضار ارسال می شود. 

در ادامه این نامه آمده است: به منظور کنترل و نظارت بهداشتی، بازرسی های مشترک توسط بازرسان بهداشت محیط و متولیان ورزش به طور مستمر انجام و ضمن استفاده از توان کارشناسان فدراسیون پزشکی ورزشی نتایج اقدامات را به این معاونت اعلام کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول