اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مرودشت: مجلس باید به افزایش نرخ دلار ورود کند

نماینده مردم مرودشت در مجلس گفت: افزایش نرخ رهن و اجاره مسکن بر گرده مردم فشار می‌آورد و وزارتخانه‌های عریض وطویل فکری به حال مردم بیچاره نمی‌کند.

نماینده مرودشت: مجلس باید به افزایش نرخ دلار ورود کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جلالی رشیدی‌کوچی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 3 تیر 99) طی تذکر شفاهی در صحن مجلس اظهار داشت: دلار مرز 20 هزار تومان را رد کرده است و یک زمانی مقام معظم رهبری امر فرمودند که آقایی دلار باید بشکند و اکنون فرصت در اختیار ما است و باید مجلس به این موضوع ورود کند و هیچ بهانه‌ای پذیرفتنی نیست.

وی طی تذکری به وزیر نیرو گفت: علیرغم اینکه امسال در سال جهش تولید هستیم و با مشکلات متعددی روبرو هستیم برق کشاوزی حوزه انتخابیه بنده که قطب تولید گندم در کشور است روزانه 6 ساعت قطع می‌شود.

نماینده مردم مرودشت در مجلس یادآور شد: سالانه متداول بود که برق کشاورزان مرودشتی روزی 4 ساعت قطع می‌شد الان که در سال جهش تولید هستیم روزی 6 ساعت قطع می‌شود. این موضوع برای تولید کشاورزی کشور فاجعه‌آفرینی می‌کند 

رشیدی‌کوچی طی تذکری به وزیر نیرو گفت: نصف جمعیت شهرستان‌های حوزه انتخابیه بنده (مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد) آب شرب سالم در اختیار ندارند. روستای کناره در حوزه انتخابیه من با 5 الی 6 هزار جمعیت مجبور بودند آب تلخ استفاده کنند و اکنون شبکه آبرسانی آنها به شدت دچار مشکل است و جمعیت زیادی دسترسی به آب ندارند. اینها نیازهای اولیه یک جامعه است. 

وی با اشاره به افزایش نرخ رهن و اجاره مسکن، گفت: رهن و اجاره بها بر گرده مردم فشار می‌آورد چرا وزارتخانه‌ها با این ساختمان‌های عریض و طویل فکری به حال مردم بیچاره نمی‌کنند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول