اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

انتشار ۴ نسخه کتاب از آثار برتر سوگواره عبرات/ اختتامیه تیرماه برگزار می‌شود

دبیر سوگواره عبرات با اشاره به برگزاری اختتامیه این سوگواره در دهه دوم تیرماه بدون حضور جمعیت، از چاپ آثار برتر در قالب 4 نسخه کتاب با موضوع عکس، شعر، داستان و سفرنامه خبر داد.

انتشار ۴ نسخه کتاب از آثار برتر سوگواره عبرات/ اختتامیه تیرماه برگزار می‌شود

حامد نگارش، دبیر سوگواره عبرات در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس از برپایی اختتامیه این سوگواره خبر داد و گفت: سوگواره عبرات با هدف تبیین فرهنگ اربعین حسینی به همت کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین حسینی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در چهارمین دوره سوگواره عبرات بیش از ۱۲ هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد، افزود: این سوگواره در رشته‌های مختلفی همچون عکس، شعر، داستان و سفرنامه برپا شد که رشته عکس بیشترین شرکت‌کننده را به خود اختصاص داد.

نگارش با اشاره به داوری آثار در سه مرحله خاطرنشان کرد: آثار برتر و برگزیده انتخاب شده و با توجه به کیفیت آن‌ها، آثار برتر در قالب ۴ نسخه کتاب با موضوع عکس، شعر، داستان و سفرنامه منتشر شده است. همچنین قرار است نمایشگاهی از تصاویر برتر به صورت مجازی برپا کنیم تا علاوه بر نمایش تصاویر برتر به مخاطبان، آن‌ها را با شیوه صحیح تصویربرداری آشنا سازیم.

دبیر اجرایی سوگواره عبرات درباره زمان برپایی اختتامیه این سوگواره گفت: اختتامیه چهارمین دوره سوگواره عبرات قرار بود اواخر سال گذشته برپا شود که با توجه به شیوع کرونا و شرایط کشور این امر به تعویق افتاد و با تصمیم مسؤولان  این مراسم دهه دوم تیرماه بدون حضور جمعیت و به صورت مجازی برگزار می‌شود و در این مراسم برگزیده‌های هر بخش معرفی خواهند شد.

به گزارش فارس، سوگواره عبرات پاییز سال گذشته برگزار شد و با توجه به شیوع کرونا مراسم اختتامیه این سوگواره به تعویق افتاد. امسال برای نخستین بار رشته گزارش‌نویسی نیز به این سوگواره افزوده شده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول