اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

افشاردوست: دوره مشترک آسیا و اروپا، محور نشست کمیته مربیان است

عضو کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا درباره نشست آنلاین این کمیته گفت: انتخاب مربیان و مدرسان دوره مشترک آسیا و اروپا، محور این نشست‌ها است که هر از چندگاهی برگزار می‌شود.

افشاردوست: دوره مشترک آسیا و اروپا، محور نشست کمیته مربیان است

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمود افشاردوست درمورد نشست آنلاین کمیته مربیان کنفدراسیون آسیا، اظهار داشت: موضوع اصلی نشست، انتخاب مربیان جوان برای شرکت در دوره آموزشی مشترک کنفدراسیون آسیا و اروپا است که از هر قاره، هشت نفر انتخاب می‌شوند.

کارشناس خبره و عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال با بیان این که کنفدراسیون آسیا و اروپا قبلا در نامه‌ای به اعضای خود درخواست معرفی نماینده کردند و نشست آنلاین کمیته مربیان کنفدراسیون آسیا برای بررسی سوابق نفرات معرفی شده بود، گفت: تا کنون 29 نفر از طرف کشورهای آسیایی برای حضور در این دوره معرفی شدند، اما در نشست اخیر مقرر شد دوباره به کشورهای عضو نامه زده شود که افراد واجد شرایط را معرفی کنند تا از بین آن‌ها بهترین‌ها را برای حضور در دوره انتخاب کنیم.

عضو کمیته مربیان کنفدراسیون آسیا با بیان این که این دوره تا پایان سال 2021 در زمان‌های متفاوت و شکل‌های حضور و غیرحضوری برگزار خواهد شد، تصریح کرد: چهار مدرس این دوره نیز از سوی دو کنفدراسیون آسیا و اروپا (هر قاره دو نفر) بعد از بررسی شرایط از جمله تسلط به زبان انگلیسی، انتخاب خواهند شد.

وی تصریح کرد: احتمالا هفته آینده نشست بعدی کمیته مربیان کنفدراسیون آسیا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد تا برای انتخاب شرکت‌کنندگان و مدرسین، به جمع‌بندی برسیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول