اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

فعالیت 900 هیات مذهبی و 70 موسسه قرآنی در ایلام

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام، از فعالیت 900 هیات مذهبی، 40 کانون فرهنگی تبلیغی، 70 موسسه قرآنی و 80 باب خانه عالم در استان ایلام خبر داد.

فعالیت 900 هیات مذهبی و 70 موسسه قرآنی در ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز حجت‌الاسلام و المسلمین محمد فتاحی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام، در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: مردم در اربعین برای دین خود خرج و هزینه می‌کنند؛ ما تنها کارمان تسهیل گری و هدایتگری است.

وی افزود: جبهه‌ای و قرارگاهی عمل کردن بسیار مهم است و موازی کاری‌ها را کنار می‌زند؛ بایستی ضمن تعریف اهداف، انگیزه‌هایمان را نیز تقویت کنیم تا چشم اندازها روشن شوند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام، گفت: بی‌تردید اکسیر مورد نیاز نیروهای انقلاب حرکت جبهه و قرارگاهی است و این شبکه باید رابطه بین امام و امت باشد.

فعالیت در راه دین

وی ادامه داد: در زیر نظر سازمان تبلیغات، تبلیغات اسلامی و تشکل‌های مختلفی در حال فعالیت در راه دین هستند.

حجت‌الاسلام محمد فتاحی افزود: در استان ایلام 900 هیات مذهبی، 40 کانون فرهنگی تبلیغی، 70 موسسه قرآنی و 80 باب خانه عالم داریم و در تمامی شهرستان‌ها به جز هلیلان سازمان تبلیغات اسلامی فعال است.

وی تصریح کرد: در روزهای اوج کرونا بیش از 10 کانال قرآنی در این ایام در فضای مجازی راه اندازی شد و همچنین مبلغین ما در سطح استان تغسیل و برنامه‌های مختلف فراوانی داشتند.

دایر شدن سه پایگاه فرهنگی و اجتماعی در مناطق پرخطر ایلام

حجت‌الاسلام و المسلمین حشمت‌الله رستمی معاون فرهنگی اداره ارشاد و تبلیغات اسلامی، گفت: در سه منطقه پر خطر شهر ایلام سه پایگاه فرهنگی و اجتماعی با مسوولیت روحانیون دایر کرده‌ایم.

وی افزود: روحانیون در این مناطق سکونت دارند و وظایف فرهنگی و اجتماعی مختلفی را انجام می‌دهند.

معاون فرهنگی اداره ارشاد و تبلیغات اسلامی، تصریح کرد: ستادی تشکیل شده تا با مداحان هیات مذهبی و ... که به دین آسیبی می‌رسانند برخورد شود و همچنین 9 عنوان دوره آموزشی برای کارکنان دولت در طول سال داریم که اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول