اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مسئولان استان به زلزله زدگان بیرم توجه کنند

امام‌جمعه بیرم با انتقاد از مسئولان نسبت به عدم توجه زلزله‌زدگان بیرم و روستاهای اطراف منطقه گفت: در حال حاضر بسیاری از خانه‌های منطقه تخریب‌شده و هستند افرادی که از داشتن یک چادر برای سرپناه امن محروم و شب را با ترس‌ولرز سپری می‌کنند.

مسئولان استان  به زلزله زدگان بیرم  توجه کنند

به گزارش خبرنگار فارس در بیرم، حجت‌الاسلام سید حسین زندوی در خطبه‌های نماز جمعه امروز خود با اشاره به زمین‌لرزه‌های اخیر منطقه بیرم اظهار داشت: درگذشته کسی نمی‌دانست بیرم در کدام نقطه جغرافیایی قرار دارد و امروزه به بهانه این اتفاق مطلع هستند منطقه‌ای به نام بیرم در استان وجود دارد که این امر بیانگر آن است مسئولان نسبت به مشکلات بیرم و روستاهای اطراف توجه بیشتری داشته باشند.

وی وعده مبلغ 40 میلیون تومان برای بازسازی خانه‌های تخریب‌شده را بسیار ناچیز اعلام کرد و گفت: ضروری است مسئولان ضمن اعزام به منطقه و از خانه‌های تخریب‌شده بازدید داشته باشند تا از خسارت‌های واردشده بیشتر مطلع شوند زیرا هستند افرادی که از داشتن یک سرپناه امن محروم شده‌اند.

امام‌جمعه بیرم نبود آب شرب در بیرم را مشکل جدی برای اهالی منطقه اعلام کرد و افزود: متولیان امر باید به مردم به‌صورت شفاف در خصوص تأمین آب شرب سخن بگویند و از دادن وعده‌های پوچ پرهیز کنند.

حجت‌الاسلام زندوی گرانی‌های اخیر اجناس را مشکل دیگر در جامعه دانست و از مسئولان قضایی خواست برای رفع این مشکل چاره‌جویی کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول