اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رسن: تمام بازیکنان پرسپولیس پیشنهاد دارند/می‌خواهیم در لیگ و جام حذفی قهرمان شویم

بازیکن عراقی پرسپولیس گفت: تمامی بازیکنان تیم از ایران و خارج از ایران پیشنهاد دارند و این مساله‌ای طبیعی است.

رسن: تمام بازیکنان پرسپولیس پیشنهاد دارند/می‌خواهیم در لیگ و جام حذفی قهرمان شویم

به گزارش خبرگزاری فارس، بشار رسن در مورد نگرانی هواداران برای جدایی او از این تیم اظهار داشت: به هواداران عزیز سلام می‌کنم و من بخاطر  بخاطر ویروس کرونا و بسته بودن مسیرها دیر به تمرینات تیم اضافه شدم اما سه چهار روز است که تمریناتم را با پرسپولیس را شروع کرده‌ام. انشالله پوکر قهرمانی را به دست می‌آوریم  و چهارمین قهرمانی متوالی را با تلاش بازیکنان و مربیان به دست می‌آوریم و 10 امتیاز اختلاف داریم. در لیگ ایران بازی‌ها سخت است و هیچ چیز مشخص نیست. هم در تهران و هم خارج از تهران، تلاش می‌کنیم هم در جام حذفی و هم در لیگ قهرمان شویم و در لیگ قهرمانان آسیا هم از گروه‌مان صعود کنیم.

وی ادامه داد: با شروع بازی‌ها بدون تماشاگر انشاءالله خوب بازی می‌کنیم. در خیابان، تمرین  همه از من می‌پرسند می‌مانم یا نه؟  من نمی‌دانم چه می شود منتظر پایان فصل هستم و می‌نشینیم در پایان فصل با باشگاه صحبت می‌کنیم. هر بازیکن پرسپولیس از ایران و خارج از ایران پیشنهاد دارند و این طبیعی است. 9 بازی لیگ برتر، 2 بازی حذفی و 4 بازی لیگ قهرمانان آسیا داریم و تمام تمرکزم روی این مسابقات است. هواداران تیم خیلی من را تشویق کردند و بهترین سال‌های بازی‌ام در این دو سه سال در پرسپولیس بود که خیلی بازیکن حرفه‌ای شده‌ام و انشاءالله هواداران پرسپولیس و مردم ایران همگی سالم باشند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول