اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

فاصله گذاری اصلاح‌طلبان با دولت بی‌نتیجه است

مرتضی طلایی گفت: اصلاح‌طلبان اگرچه در چندوقت اخیر سعی کرده‌اند که خود را از دولت جدا و به افکار عمومی چنین القاء کنند که هیچ مسئولیتی در قبال آنچه بر سر کشور آمده است، نداشته‌اند اما مردم با چنین سیاسی‌کاری‌هایی فریب نمی‌خورند.

فاصله گذاری اصلاح‌طلبان با دولت بی‌نتیجه است

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، مرتضی طلایی عضو سابق شورای شهر تهران در گفتگو با نامه نیوز گفت: اصلاح‌طلبان با دولت نسبت فاصله‌داری ندارند اگرچه در چندوقت اخیر سعی کرده‌اند که خود را از دولت جدا و به افکار عمومی چنین القاء کنند که هیچ مسئولیتی در قبال آنچه بر سر کشور آمده است، نداشته‌اند اما شاید خودشان هم بدانند که مردم با چنین سیاسی‌کاری‌هایی فریب نمی‌خورند و می‌دانند که مسئولیت وضع موجود با دولت و اصلاح‌طلبان حامی دولت است. از سوی دیگر شانسی هم برای دولت وجود ندارد زیرا مردم با گوشت و پوست و استخوانشان نتیجه سیاست‌های نادرست دولت را حس کرده‌اند و دیده‌اند که عملا کشور به تعطیلی کشیده شده است.

وی در خصوص آینده اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو تصریح کرد: اگر آقای لاریجانی نامزد انتخابات 1400 شود و اگر اصلاح‌طلبان نتوانند یک نامزد کاملا اصلاح‌طلب ارائه کنند، به احتمال زیاد آنها به‌سمت او می‌روند و از او حمایت می‌کنند.

طلایی درباره عملکرد دولت هم گفت: آقای روحانی به وزیرش دستور می‌دهد که مشکل افزایش قیمت مسکن حل شود و من می‌گویم که آقای روحانی اصلا چرا گذاشتید که وضع به اینجا برسد که در سال آخر دستور بدهید که حل شود؟

وی افزود: کشور را نمی‌شود با کنایه‌های توئیتری و دستورات تلفنی اداره کرد. مردم به ستوه آمده‌اند و آقای رئیس‌جمهور هنوز با دستورات تلفنی می‌خواهد مشکلات گسترده مردم و کشور را حل کند. من نمی‌فهمم که چه معنی دارد که قیمت مسکن 300درصد نواسان داشته باشد؟ منی که با تمام وجودم انقلاب اسلامی را دوست دارم می‌گویم که این نوع عملکرد دولت به صلاح کشور و انقلاب نیست. ما باید زبان مردم باشیم و مردم از وضعیت کنونی خسته‌اند؛ به همین دلیل به آقای روحانی و دیگر مسئولان دولت می‌گویم کاری نکنید که با خاطره تلخ از مردم جدا شوید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول