اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

رفع مشکل افت فشار آب روستاهای آبدانان با احداث ایستگاه پمپاژ

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، گفت: برای احداث ایستگاه پمپاژ آبدانان حدود ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است که با بهره گیری از این ایستگاه مشکل افت فشار این شهر و تعدادی از روستاهای تابعه حل خواهد شد.

رفع مشکل افت فشار آب روستاهای آبدانان با احداث ایستگاه پمپاژ

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، نورالله تیموری مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان ایلام ظهر امروز در بازدید از تاسیسات آبرسانی سراب و ایستگاه پمپاژ آبدانان با اشاره به اقدامات انجام شده شرکت آب و فاضلاب در جهت مدیریت و تامین آب شرب این شهرستان، گفت: برای احداث ایستگاه پمپاژ آبدانان حدود ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است که با بهره گیری از این ایستگاه مشکل افت فشار این شهر و تعدادی از روستاهای تابعه حل خواهد شد.

وی افزود: مشکل افت فشار آب در منطقه شهید رجایی شهر آبدانان با استفاده از چاه آب روستای «گند آب» و اجرای سه کیلومتر خط انتقال موضوع حل خواهد شد. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اظهار کرد: شرکت‌های خدمات رسان مانند آب و فاضلاب در هر شرایطی چه اعتبار باشد و چه نباشد باید به فعالیت‌های خود ادامه دهند و برای تسریع در کار اتمام پروژه‌های آبرسانی در این شهر مساعدت و همکاری در زمینه افزایش اعتبارات لازم است.

تلاش برای کمترین چالش در تامین آب

وی در ادامه  با بیان اینکه تلاش مجموعه شرکت بر خدمات رسانی مناسب به مشترکین و تابستان است، تصریح کرد: باید با ارائه برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت و همفکری و همکاری تمامی واحدها، تابستان پیش رو را با کمترین چالش در تامین آب سپری کنیم.

به گفته‌ی تیموری، هم اکنون تعداد مشترکین شهری و روستایی در این استان ۲۱۰ هزار نفر است.

انتهای پیام/ 970821/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول