اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اردن: اسرائیل با اعمال سلطه بر مناطق اشغالی کرانه باختری روی آرامش را نخواهد دید

سخنگوی دولت اردن گفت که اگر اسرائیل درصدد اعمال سلطه خود بر مناطق اشغالی جدیدی از کرانه باختری باشد هرگز روی آرامش را نخواهد دید و با پاسخ اردن و همه منطقه روبه‌رو خواهد شد.

اردن: اسرائیل با اعمال سلطه بر مناطق اشغالی کرانه باختری روی آرامش را نخواهد دید

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «امجد العضایله» وزیر مشاور در امور اطلاع رسانی اردن و سخنگوی دولت این کشور روز یکشنبه گفت که اگر اسرائیل اشغالگر تصمیم الحاق اراضی فلسطینی را اجرا کند، با پاسخ اردن روبه رو خواهد شد.

العضایله در نشستی خبری که در مقر نخست وزیری اردن برگزار شد، گفت:«عبدالله دوم شاه اردن چندین تماس با رهبران جهان در خصوص قضیه الحاق کرانه باختری برقرار کرد و همچنین ایمن الصفدی هم با همتایان خود در کشورهای عربی و کشورهای عضو اتحادیه اروپا تماس گرفت».

بر اساس گزارش رسانه‌های اردن، سخنگوی دولت اردن تاکید کرد:«تل‌آویو اگر تصمیم الحاق اراضی فلسطینی را اجرا کند، هرگز روی آرامش را نخواهد دید».

وزیر اطلاع رسانی اردن افزود: «ما تاکید کردیم که صلح عادلانه و فراگیر است که ملت‌ها از آن حمایت می‌کنند و نسل های آتی هم از آن حمایت خواهند کرد و در غیر این صورت این منطقه آرام نخواهد گرفت و اسرائیل و غیر آن هم اگر حقوق مشروع کشور برادر فلسطین بازنگردد، روی آرامش را نخواهند دید».

العضایله بر ادامه تلاش‌های اردن در هشدار درباره تبعات تصمیم رژیم صهیونیستی در الحاق مناطق جدید فلسطینی به خاک سرزمین‌های اشغالی تاکید کرد.

رژیم صهیونیستی قصد دارد یک سوم کرانه باختری از جمله منطقه وسیع دره اردن را در راستای اجرای طرح موسوم به «معامله قرن» به اشغال خود درآورد و اعلام کرده است که اجرای این طرح را از ابتدای ماه جولای (دو هفته دیگر) آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول