اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پرویز هادی خطاب به شهرداری تبریز: چرا مردم را از ورزش دلسرد می‌کنید؟

قهرمان بازی‌های آسیایی و نفر سوم جهان از ‌‌شهرداری تبریز انتقاد کرده و عنوان کرد: عملکرد این مجموعه به دلسردی مردم در امر ورزش منجر می‌شود.

پرویز هادی خطاب به شهرداری تبریز: چرا مردم را از ورزش دلسرد می‌کنید؟

پرویز هادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: بعد از مدت‌ها صبح امروز برای ورزش در ائل‌گلی حضور یافته بودم که بر خلاف رویه‌های سابق که قبض پارکینگ بدون محدودیت زمانی داده می شد، کارت پارک داده می‌شود که این برخلاف اهداف شهرداری تبریز در ترویج و توسعه ورزش است.

وی گفت: کسی که صبح زود در پارک ائل گلی حضور می‌یابد برای ورزش آمده و دادن کارت پارک برای خودرویش و محاسبه ساعتی سبب افزایش هزینه‌های ورزش شده و طبیعتا تعدادی هم از پارک ماشین در ائل گلی و پارکینگ صرف نظر کرده و در خیابان‌های اطراف ائل گل پارک خواهند کرد که برای همسایگان و ساکنان این منطقه هم مشکلاتی را به همراه خواهد داشت.

قهرمان بازی‌های آسیایی اینچوان کره جنوبی و جاکارتا اندونزی گفت: من به سبب حضورم در اردوهای تیم ملی در بسیاری از پارک‌های تهران تمرین کردم و در آنجا پارک برای مراجعه‌کنندگان رایگان و یا با هزینه کم بوده و این اقدام شهرداری تبریز سبب خواهد شد عده‌ای قید حضور در ائل گلی را زده و از ورزش صرفنظر کنند.

پرویز هادی گفت: من نمی دانم شهردار تبریز و اعضای شورای شهر خصوصا آنهایی که ادعای ورزشی بودن را دارند، برای ترویج  و توسعه ورزش همگانی چکار می‌کنند؟ تنها دادن حقوق کارمندان شهرداری که افتخار نیست. شما با شعار توجه بیشتر به ورزش همگانی باشگاه شهرداری را منحل کردید و حالا برای همین ورزش همگانی هزینه‌های اضافی را به شهروندان تحمیل می کنید و اگر قصدتان هم درآمدزایی از توریست‌ها و افرادی است که برای تفنن و گردشگری به ائل گلی می‌آیند، درست نیست که جامعه ورزش استان و افرادی که ورزش می‌کنند، هزینه‌های آن را بپردازند.

وی گفت: امروز خیلی‌ها در پارک ائل گلی به من مراجعه کرده و از اقدام شهرداری تبریز در صدور کارت پارک انتقاد کردند و امیدوارم شهرداری تبریز که ادعای حمایت از ورزش همگانی را دارد، در تصمیم خود تجدید نظر نماید.  

انتهای پیام/60017/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول