اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

گتوزو: مزد تلاشمان را مقابل اینتر گرفتیم/می‌توانیم یوونتوس را شکست دهیم

سرمربی ناپولی بعد از تساوی مقابل اینتر و راه یابی به فینال، گفت: بازیکنان در طول هفته برای این بازی تلاش زیادی کردند و در نهایت مزد این تلاش را گرفتند.

گتوزو: مزد تلاشمان را مقابل اینتر گرفتیم/می‌توانیم یوونتوس را شکست دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته از دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا، ناپولی در سن پائولو میزبان اینترمیلان بود و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. دیدار رفت را ناپولی در جوزپه مه آتزا با نتیجه یک بر صفر پیروز شده بود و شاگردان گتوزو در دو دیدار رفت برگشت با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند و راهی فینال شدند.

گتوزو بعد از این بازی و صعود به فینال، گفت: مقابل اینتر عملکرد خوبی داشتیم و در گلی که دریافت کردیم اوسپینا مقصر نبود. در خط دفاع و حملع عملکرد نسبتا قابل قبولی داشتیم و توانستیم با نتیجه به دست آمده راهی فینال شویم. بازیکنان در طول هفته تلاش زیادی کردند تا برای این دیدار حساس آماده شوند و در نهایت مزد تلاش خود را گرفتند.

وی درباره بازی فینال مقابل بیانکونری، گفت: با یوونتوسی بازی داریم که همیشه به دنبال پیروزی است. آنها ذهنیت قهرمانی دارند ولی ما می توانیم بر آنها غلبه کنیم. باید برای رسیدن به قهرمانی عملکرد خوبی مقابل یووه داشته باشیم. ما تیمی با عملکرد سطح بالا هستیم.

سرمربی ناپولی درباره تمدید قراردادش، گفت: خوشبختانه من به مسائل مالی اهمیتی نمی دهم. فقط با آنهایی که کار می کنم احترام می گذارم. قرارداد برای من اهمیتی ندارد. اعتراف می کنم که بعضی از وقت ها از کوره در می روم و عصبانی می شوم به همین خاطر باید رفتارم بهتر شود.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول