اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

نواحی منفصل شهری اولویت اجرای طرح بازآفرینی در کردستان است

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: نواحی منفصل شهری اولویت اجرای طرح بازآفرینی در کردستان است.

نواحی منفصل شهری اولویت اجرای طرح بازآفرینی در کردستان است

محمد صدیق ثابتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: در زمینه بازآفرینی شهری نواحی منفصل شهری و محلات ناکارآمد و مورد هدف اولویت اصلی اداره کل راه و شهرسازی کردستان است.

وی با تاکید براینکه باید در زمینه توانمندسازی این محلات به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرند، گفت: در راستای توانمندسازی محلات مورد هدف بازآفرینی شهری، طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی در این محلات هدف‌گذاری و اجرایی شده است که می‌توان به ساماندهی معابر محله تقتقان و فرجه اشاره کرد. 

هزینه 16.5 میلیارد ریال برای بازآفرینی 17 کوچه

ثابتی ادامه داد: 17 کوچه در محله تقتقان شهر سنندج با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد و 500 میلیون ریال در سال گذشته در قالب طرح بازآفرینی شهری ساماندهی شد. 

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان  ادامه داد: همزمان با محله تقتقان در محله فرجه شهر سنندج نیز ساماندهی 22 کوچه و معبر هدف‌گذاری شد که عملیات اجرایی آن با صرف اعتباری معادل 2 میلیارد و 150 میلیون تومان انجام شد. 

وی گفت: طرح ساماندهی محلات قدیمی، بازسازی و مرمت حاشیه شهرها و بناهای تاریخی در 2 شهر سنندج و بیجار از شهرهای استان کردستان تعریف شده است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول