اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فضاهای آموزشی در شهرستان میانه نیازمند رسیدگی ویژه آموزش و پرورش

نماینده مردم میانه در مجلس گفت: فضاهای آموزشی در شهرستان میانه نیازمند رسیدگی ویژه آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس است.

فضاهای آموزشی در شهرستان میانه نیازمند رسیدگی ویژه آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مهدی اسماعیلی، با اشاره به مشکلات فضای آموزشی شهرستان میانه اظهار داشت: شرایط فضای آموزشی در استان آذربایجان شرقی به ویژه شهرستان میانه، وضعیت نامطلوبی داشته و بسیاری از مدارس در این استان، به دلیل عدم بازسازی و نوسازی، دچار مشکلات فراوان است، لذا باید در سریع ترین زمان ممکن شرایط به وضعیت ایده آل برسد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  شهرستان میانه به عنوان بزرگترین شهرستان استان آذربایجان شرقی، دارای 400روستا و جمعیت روستایی بسیار است، اما کمبود فضای آموزشی و عدم فضای آموزشی مناسب،باعث به وجود آمدن مشکلات بسیاری برای دانش آموزان و کادر آموزشی این شهرستان شده و آنها از راه های مختلف اعتراض خود را به گوش نمایندگان و مسئولان اجرایی استان رسانده اند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی مدارس شده، می توان از این زمان در جهت نوسازی و بازسازی مدارس استفاده کرده و مدارسی که نیاز به بازسازی دارند، در اولویت قرار بگیرند تا با شروع سال تحصیلی جدید، دانش آموزان با امنیت خاطر در کلاس های درس حاضر شده و به تحصیل خود ادامه دهند.

عضومجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی درمجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بسیاری از والدین دانش آموزان نسبت به شرایط نامناسب فضای آموزشی در شهرستان میانه گلایه مند بوده و در دیدار های مردمی نسبت به این موضوع اعتراض داشتند؛ بنابراین از مسئولان اجرایی استان آذربایجان شرقی و هم چنین مسئولان آموزش و پرورش درخواست می شود که نسبت به این موضوع با جدیت و اهتمام ویژه ای ورود کرده و شرایط فضای آموزشی را در استان آذربایجان شرقی به ویژه شهرستان میانه به وضعیت مطلوب برسانند.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول