اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

شرط بایرن مونیخ برای حفظ پریشیچ چیست ؟

بایرن مونیخ برای ادامه همکاری با وینگر کرواتش،‌ شرط گذاشته است.

شرط بایرن مونیخ برای حفظ پریشیچ چیست ؟

به گزارش خبرگزاری فارس، تابستان قبل بایرنی‌ها می خواستند به لروی سانه،‌ فوروارد 24 ساله تیم ملی آلمان و باشگاه منچسترسیتی برسند اما وقتی این بازیکن دچار رباط صلیبی شد و 6 ماه حضور در میدان را از دست داد، مونیخی ها که روبن و ریبری، دو وینگر قدیمی خود را از دست دادند،‌دنبال جانشینی فوری گشتند.

تیم آلمانی برای این منظور فوری سراغ «ایوان پریشیچ»‌ از اینترمیلان رفت و برای یک فصل وی را قرض گرفت.در هفته‌های اخیر منابع نزدیک به تیم باواریایی گزارش کردند بایرن تمایل زیادی برای ادامه همکاری با فوروارد 31 ساله ندارد.

طبق نوشته بیلد، بایرن برای آنکه بازهم مهاجم تحت قرارداد با اینترمیلان را در اختیار داشته باشد، شرط مالی گذاشته است.این باشگاه ظاهرا به اطلاع همتایان ایتالیایی رسانده حداکثر برای یک فصل دیگر می تواند 10 میلیون یورو هزینه کند.

در حالیکه تابستان گذشته برای قرض گرفتن پریشیچ، 20 میلیون یورو پرداخته بود.

طبق گزارش منتشرشده، با این رقم بعید به نظر می رسد اینتر با ادامه حضور گلزن با تجربه موافقت کند.به همین خاطر شانس حضور وی در تیم های مثل تاتنهام و منچستریونایتد افزایش یافته است.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول