اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

تکذیب دخالت باشگاه خصوصی در مورد وضعیت نیمکت تیم‌ملی بسکتبال

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال با رد دخالت یک باشگاه خصوصی در مورد نیمکت تیم‌ملی گفت: کمیته فنی تمام برنامه‌ها را بررسی و بهترین تصمیم را می‌گیرد.

تکذیب دخالت باشگاه خصوصی در مورد وضعیت نیمکت تیم‌ملی بسکتبال

مسعود قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حواشی رخ داده در مورد نیمکت تیم‌ملی بسکتبال اظهار داشت: اصلا جای نگرانی نیست. تنها بحث پایان قرارداد سرمربی است و در این مورد هم کمیته فنی و شخص رئیس فدراسیون کارها را انجام می‌دهند. تمام موارد در کمیته فنی بحث و بررسی می‌شود و طباطبایی هم خودش در این مورد صحبت‌های لازم را انجام داده است.

وی در مورد اینکه برخی از رسانه‌ها عنوان کرده اند یک باشگاه خصوصی به دنبال برکناری شاهین‌طبع است، گفت: ما این موضوع را اصلا تایید نمی‌کنیم و به این موارد هم توجه نمی‌کنیم.

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال در پاسخ به این سوال که مگر قرارداد شاهین طبع تا پایان المپیک نبوده است، تاکید کرد: المپیک قرار بود تابستان امسال برگزار شود که به تعویق افتاد. قرارداد تا تابستان سال جاری بوده و کمیته فنی پس از بررسی‌های لازم بهترین و درست‌ترین تصمیم را خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: تیم ملی تا آذرماه برنامه‌ای ندارد و نباید از الان در مورد آن بحث و حواشی به وجود بیاید. اکنون مهمترین دغدغه فدراسیون پایان کرونا و پیگیری برنامه‌های رده های سنی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول