اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

سپاه در خط مقدم محرومیت‌زدایی از کهگیلویه و بویراحمد/دست یاری دستگاه‌های استان به سمت سپاه

دستگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به ظرفیت خوب و اقدامات ارزشمند سپاه‌، خواستار همکاری این نهاد انقلابی برای به نتیجه رساندن طرح‌ها و پروژه‌های خود و همچنین رفع مشکلات شدند.

سپاه در خط مقدم محرومیت‌زدایی از کهگیلویه و بویراحمد/دست یاری دستگاه‌های استان به سمت سپاه

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کهگیلویه و بویراحمد برای رفع غبار محرومیت نیازمند همدلی و مشارکت همه دستگاه‌ها و البته مساعدت دولت برای اختصاص اعتبارات و منابع است و به دلیل مشکلات دولت، دستگاه‌ها دست نیاز به سوی سپاه دراز کردند.

سپاه فتح در آزمون کرونا و رزمایش همدلی و کمک به افراد نیازمند به دلیل بیماری کرونا نمره قبولی گرفت و با وجود اینکه همچنان در این جبهه حضور دارد اما حوزه عمرانی را رها نکرده و طرح‌ها و پروژه‌هایی در این خصوص در دست احداث دارد.

در همین خصوص عزیز فیلی معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تحت فشار بودن دولت در مشکلات اعتباری و سایر مسائل گفت: نیازمند همکاری قرارگاه سپاه، بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد علوی و خیرین مدرسه‌ساز برای حضور در استان و کمک به رفع غبار محرومیت از چهره این استان هستیم.

سلحشوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشارکت قرارگاه عمران و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیشتر پروژه‌های عمرانی و آبادانی سپاه مربوط به منابع آب و آبرسانی، کشاورزی و فرهنگ و هنر است.

شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد هم به ۲۰ میلیارد پروژه بسیج سازندگی سپاه فتح در شهرستان بویراحمد اشاره کرد و افزود: کتابخانه شهر مادوان ۱۰۰ درصد آماده بهره‌برداری است و مصلی مارگون و چیتاب نیز ۸۰ درصد پیشرفت دارند.

این مسوول عنوان کرد: آماده اجرای طرح‌های مشارکتی با بسیج سازندگی سپاه در شهرستان بویراحمد هستیم.

اما شهرداری یاسوج در طرح‌های حوزه مدیریت شهری دست یاری به سوی سپاه دراز کرد و گفت: یاسوج با ۴.۴ درصد بیشترین نرخ رشد حاشیه‌نشینی در کشور را دارد به همین دلیل طرح‌های توسعه شهری دیده نشده است.

نستهن مقدم عنوان کرد: لذا از سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد می‌خواهیم در حوزه مدیریت شهری، شهرداری یاسوج را یاری کند چرا که اعتبارات شهری پاسخگو نیست.

کرمی مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۱۹۹ مدرسه فاقد سرویس بهداشتی است و نیاز به ۳۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در مدارس داریم.

وی عنوان کرد: اعتبارات مورد نیاز برای ساخت این تعداد چشمه سرویس بهداشتی ۱۰ میلیارد تومان است که از سپاه و بسیج انتظار داریم در ساخت ۱۰۰ چشمه سرویس به ما کمک کند.

ساخت مسکن مشارکتی مددجویی با مشارکت سپاه و کمیته امداد دیگر اقدام ارزشمند سپاه است و تا یک ماه آینده ۶۴۹ واحد مسکن مددجویی بهره‌برداری و تحویل صاحبانشان می‌شود.

البته عدم همکاری دستگاه‌ها با مسوولان بسیج سازندگی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی مورد انتقاد خدمتگزاران مردم در این بخش بود که استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستگاه‌ها را موظف به همکاری با سپاه در این خصوص کرد.

اما سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اتفاقات خوب در آینده نزدیک خبر داد.

وی با بیان اینکه ۱۴ دهستان محروم کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش سپاه فتح قرار گرفته گفت: تا پایان شهریور ۹۹ طرح‌ها و پروژه‌های خوبی در این دهستان‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول