اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

فرهادیان: به سروش حق می‌دهم/ صندوق حمایت باید از ورزشکاران حمایت کند

رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: به سروش احمدی و امثال او حق می‌دهم چون تامین مخارج زندگی سخت شده است.

فرهادیان: به سروش حق می‌دهم/ صندوق حمایت باید از ورزشکاران حمایت کند

به گزارش خبرگزاری فارس، آرش فرهادیان در واکنش به گزارشی که از تلویزیون درباره مسافرکشی سروش احمدی پخش شد، اظهار داشت: این فیلم را خود سروش برای من فرستاد. اعتقاد دارم ورزشکاران شغلی به جز ورزش ندارند و تنها منبع درآمدشان همین حوزه به شمار می رود. حق دارند اگر ناراحت باشند و به خاطر نبود درآمد کافی مجبور شوند به شغل دیگری هم بپردازند اما این سوال را مطرح می کنم؛ فدراسیون ها با توجه به بودجه محدودی که دارند، چقدر می توانند به ورزشکاران کمک کنند؟ وزارت ورزش صندوقی به نام صندوق حمایت از قهرمانان را راه اندازی کرده و این حمایت در حوزه کاری آن صندوق است.

وی افزود: سروش احمدی یکی از ورزشکاران بااخلاق ماست و حتی پیش از این هم اطلاع داشتیم که در کشاورزی فعالیت می کند و جزو بچه های زحمتکش و پرتلاش است. هر کمکی از دستمان بربیاید، دریغ نمی کنیم. با این حال در نظر بگیرید چند نفر در تکواندو مدال آسیایی، جهانی و المپیکی دارند. آیا فدراسیون می تواند به همه نفرات این لیست حقوق بدهد؟

فرهادیان که با روابط عمومی فدراسیون تکواندو مصاحبه می‌کرد، خاطر نشان کرد: فدراسیون در بدترین شرایط اقتصادی هم اجازه نداد لیگ تعطیل شود تا تکواندوکاران از این طریق تامین شوند. حتی ما در همین روزهای کرونایی هم حقوق بازیکنان المپیکی و کادرفنی تیم های ملی مردان و زنان را تا حدودی پرداخت کردیم. به احمدی و امثال او حق می دهم چون تامین مخارج زندگی سخت شده ‌اما نمی دانم چه راهکاری برای حل مشکلات این چنینی وجود دارد. امیدوارم با توجه به محدودیت های مالی فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برای کمک به این ورزشکاران پا پیش بگذارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول