اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

واکنش سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان به اعلام نکردن آمار

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: این تصمیم از سوی وزارت بهداشت برای همه استان‌ها بوده است اما شرایط خوزستان با استان‌های دیگر متفاوت است و باید خوزستان متمایز از دیگر استان‌ها در نظر گرفته می‌شد.

واکنش سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان به اعلام نکردن آمار

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،رضا نجاتی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان  در گفت‌گوی تلویزیونی در خصوص توقف اعلام آمار استانی موارد ابتلا به کرونا اظهار کرد: این تصمیم از سوی وزارت بهداشت برای همه استان‌ها بوده است اما شرایط خوزستان با استان‌های دیگر متفاوت است و باید خوزستان متمایز از دیگر استان‌ها در نظر گرفته می‌شد.

وی افزود: سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد که خوزستان قرمز است و باید متناسب با وضعیت آن تصمیم‌گیری شود. آمار هم بیس کار و هشداری برای مردم است؛ ارائه آمار یکی از هشدارها برای مردم است و همین مساله، باعث رعایت مردم شده است.

نجاتی بیان کرد: زمانی که آمار شهرستانی ارائه می‌شود، فرماندار و یا مسئول منطقه متناسب با آمارها ظرفیت خود را افزایش می‌دهد اما اکنون گفته شده که استان‌ها آمار را اعلام نکنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول