اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

جهش تولید نیازمند حذف موانع و پرهیز از سنگ‌اندازی است

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در خانه ملت با تاکید بر اینکه تاکنون جهش تولید در کشور اتفاق نیفتاده است، گفت: تلاش شبانه‌روزی برای رفع موانع و تقویت تولید داخلی زمینه تحقق این مهم را فراهم می‌آورد.

جهش تولید نیازمند حذف موانع و پرهیز از سنگ‌اندازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، عباس گودرزی ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی پروژه مجتمع فروسیلیس این شهرستان اظهار کرد: باید بین سرمایه‌گذار و سرمایه‌دار تفاوت قائل باشیم، چرا که سرمایه‌گذار علاوه بر فعالیت تولیدی و اقتصادی، زمینه اشتغال افراد دیگری را نیز فراهم می‌کند.

وی عنوان کرد: در شرایط کنونی اقتصادی کشور باید با رفع موانع پیش روی سرمایه‌گذاران، بسترهای لازم برای فعالیت تولیدی و اقتصادی آنان مهیا شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در خانه ملت با تاکید بر اینکه تاکنون جهش تولید در کشور اتفاق نیفتاده است، بیان کرد: تلاش شبانه‌روزی برای رفع موانع و تقویت تولید داخلی زمینه تحقق این مهم را فراهم می‌آورد.

گودرزی با اشاره به اینکه ایران در شاخص‌های سهولت کسب و کار در بین ۱۹۰ کشور جهان در جایگاه ۱۲۹ ایستاده است، افزود: با حذف موانع و پرهیز از سنگ‌اندازی در حوزه تولیدی و سرمایه‌گذاری می‌توان این جایگاه را ارتقاء داد.

وی با اشاره به فعالیت ۶۰ درصدی شهرک صنعتی بروجرد اظهار کرد: باید ترتیبی اتخاذ شود که از همه ظرفیت این شهرک صنعتی در راستای تقویت و رونق تولید و اشتغال بهره برد.

نماینده مردم بروجرد اشترینان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید بستر را برای ترغیب و فعالیت سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی بروجرد فراهم آورده و از این پتانسیل به نحو مطلوب و حداکثری در راستای رونق تولید استفاده کرد.

گودرزی با اشاره به انجماد ده ساله شهرک صنعتی شماره ۲ بروجرد گفت: در این بازه زمانی طولانی مدت سرمایه‌گذاران بسیاری برای فعالیت تولیدی و صنعتی اعلام آمادگی کردند، اما زمینه فعالیت آنها فراهم نبود.

وی رونق تولید در شهرستانی مانند بروجرد که بیکاری مشکل اصلی آن است، را از اولویت‌های ضروری و انکارناپذیر خواند و افزود: احداث مجتمع فروسیلیس می‌تواند مقدمه‌ای برای جذب و حضور سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی شماره ۲ بروجرد باشد.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول