اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

انتخابات زودهنگام هیأت مدیره اتحادیه‌های قرآنی ۱۲ و ۱۳ تیر‌ماه برگزار می‌شود

انتخابات زودهنگام اتحادیه‌های قرآنی کشور برای تعیین هیأت مدیره جدید روز‌های ۱۲ و ۱۳ تیر‌ماه برگزار می‌شود.

انتخابات زودهنگام هیأت مدیره اتحادیه‌های قرآنی ۱۲ و ۱۳ تیر‌ماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس نشست مدیران عامل اتحادیه‌های استانی مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور با حضور اعضای هیئت مدیره اتحادیه کشوری فردا پنجشنبه ۲۲ خرداد‌ماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش فارس موضوع ادغام دو اتحادیه قرآنی کشور چند سال در دستور کار فعالان و نهاد‌های قرآنی قرار داشت تا اینکه فرایند ادغام با برگزاری انتخابات در استان‌های مختلف انجام شد و نهایتاً انتخابات کشوری هم دو سال قبل برگزار و هیأت مدیره جدید تعیین شدند.

اما در ادامه یکی از اتحادیه‌ها ادغام را نپذیرفت و به فعالیتش با همان روند قبلی ادامه داد. این ماجرا چند سال ادامه یافت تا این که با توافق دو طرف مقرر شد انتخابات زودهنگام اتحادیه‌ مدغم برگزار و هیأت مدیره جدید انتخاب و معرفی شوند که این انتخابات به دلیل کرونا به تعویق افتاد.

تعویق زمان انتخابات به دلیل کرونا

رحیم قربانی مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: موضوع برگزاری انتخابات زودهنگام هیأت مدیره اتحادیه‌های قرآنی کشور برای تشکیل اتحادیه جدید مدغم مدتی است که در دستور کار قرار گرفته و بنا بود انتخابات هیئت مدیره جدید خردادماه برگزار شود اما به دلیل عدم صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا به تیرماه موکول شد.

جلسه کمیته ادغام امروز برگزار می‌شود

وی ادامه داد: در این راستا قرار است بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۲۱ خردادماه کمیته ۱۶ نفره متشکل از ۸ نفر نمایندگان اتحادیه تشکل‌ها و ۸ نفر نمایندگان اتحادیه مدغم در جلسه‌ای در شورای توسعه فرهنگ قرآنی روند اجرایی ادغام را بررسی کنند.

برگزاری نشست مدیران اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های قرآنی با معاون وزیر

قربانی با بیان اینکه صبح فردا هم نشستی با حضور مدیران اتحادیه‌های مدغم استانی برگزار می‌شود، گفت: این نشست با حضور عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام مهدی اخوان صباغ رئیس سازمان دارالقرآن در محل این سازمان برگزار و در آن موضوعات مختلفی در دستور کار قرار دارد.

قربانی درخصوص دستورات جلسه فردا گفت: موضوع روند اجرایی ادغام اتحادیه‌های قرآنی، رسیدگی و کمک به مؤسسات آسیب‌دیده از شیوع کرونا و بررسی برنامه‌های اتحادیه در سال ۱۳۹۹ از جمله موضوعات در دستور کار نشست مدیران اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور است.

برگزاری انتخابات در روز‌های ۱۲ و ۱۳ تیر‌ماه

این فعال قرآنی از تعیین تاریخ ۱۲ و ۱۳ تیر‌ماه برای برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: باتوجه به اینکه وزیر محترم ارشاد هم اعلام کردند برنامه در خرداد برگزار نشود، مقرر شد انتخابات در روز‌های ۱۲ و ۱۳ تیرماه برگزار شود. البته این تاریخ باید در جلسه امروز کمیته ۱۶ نفره بررسی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول