اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

مورینتز: مارتینز هم به درد بارسلونا می‌خورد و هم رئال مادرید

مهاجم اسبق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید به تمجید از مهاجم اینترمیلان پرداخت و خرید این ستاره را اتفاقی خوب برای بارسا یا کهکشانی‌ها دانست.

مورینتز: مارتینز هم به درد بارسلونا می‌خورد و هم رئال مادرید

به گزارش خبرگزاری فارس، ستاره سابق تیم ملی اسپانیا به تمجید از لائوتارو مارتینز پرداخت و خرید او را انتقالی خوب برای باشگاه های رئال مادرید و بارسلونا دانست.

مارتینز به گزینه اصلی بارسایی ها برای پنجره نقل و انتقالاتی تابستان لقب گرفته است. 2 باشگاه بارسا و اینتر چند ماهی است که به مذاکره می پردازند ولی هنوز توافقی حاصل نشده است.

بند جداسازی لائوتارو مارتینز 111 میلیون یورو است و باشگاه اینترمیلان این پول را درخواست می کند. از طرفی بارسلونا می خواهد با ارائه بازیکن خود این هزینه را کاهش دهد.

همین اتفاقات نقل و انتقلاتی در خصوص مارتینز و علاقه بارسلونا و رئال مادرید به او باعث شده تا ستاره سابق کهکشانی ها به بررسی این موضوع بپردازد.

مورینتز در مصاحبه با اسپورت گفت: در اسپانیا ما خوش شانس بودیم زیرا توانستیم از عملکرد بازیکنان و مربیان آرژانتینی لذت ببریم. آنها ژن مبارزه جویانه در خونشان است و این مسئله آنها را با دیگران متمایز می کند.

وی ادامه داد: بارسلونا بسیار زیاد علاقه دارد تا مارتینز را خریداری کند اما رئال مادرید نیز در خصوص جذب ستاره اینترمیلان مذاکراتی انجام داده است.

ستاره اسبق رئال مادرید اظهار داشت: لائوتارو مارتینز بازیکن بسیار جذابی است و نگاه و دید خوبی در زمین مسابقه دارد. او یکی از بهترین مهاجم های کنونی دنیاست و برای هم رئال مادرید و هم بارسلونا خرید خوبی خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول