اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

اوون:‌ ورنر به خاطر مانه، صلاح و فیرمینو به لیورپول نیامد

بازیکن بزرگ تاریخ لیورپول در مصاحبه ‌ای گفت به چه دلیل تیمو ورنر به آنفیلد نیامد و راهی چلسی شد.

اوون:‌ ورنر به خاطر مانه، صلاح و فیرمینو به لیورپول نیامد

به گزارش خبرگزاری فارس، هرچند هنوز باشگاه چلسی نسبت به یک خبر انتشاریافته در پایان هفته گذشته مبنی بر توافق با تیمو ورنر، موضع‌گیری نکرده اما منابع نزدیک به تیم استفموردبریجی از توافق گلزن ژرمن‌‌ها با تیم آبی شهر لندن خبر داده‌اند.

در این ارتباط «مایکل اوون»‌حتی نظرداده است چرا گلزن 24 ساله آر.ب لایپزیگ نپذیرفت در تیم قهرمان فصل گذشته اروپا بازی کند و حضور در چلسی را ترجیح داد.

اوون به روزنامه  لیورپول اکو  گفت: به نظرم مساله‌ای در لیورپول وجود داشت که ورنر به آن دقت کرد و بازی در چلسی را پذیرفت.

بازیکن سال های 1996 تا 2004  تیم آنفیلدی افزود: با اطمینان می توان گفت که با حضور محمد صلاح، سادیو مانه و روبرتو فیرمینو در خط حمله لیورپول، می توانست وظیفه مهاجم آلمانی را در آنفیلد بسیار سنگین تر کند. او با مشکل بیشتری برای حضور در ترکیب تیم مواجه می شد.

اوون ادامه داد:‌ در کنار این فوروارد‌ها، حتی مهاجمی مثل اوریگی نیز است. بازیکنی که قراردادش را تمدید کرد و فشردگی در خط حمله با حضورش بیشتر می شود.

مهاجم پیشین تیم ملی انگلیس تصریح کرد: ورنر بازیکنی خوب است. فکر می کنم یورگن کلوپ این فرصت را داشت که گلزن آلمانی را به عنوان مهاجم چهارم در تیم مطرح کند، اما او شرایط رقابتی راحت‌تری را در چلسی دید و به آنجا رفت.

انتهای پیام/ا

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول