اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ویژه برنامه‌های هفته قوه‌قضائیه؛ از افتتاح چند دادگاه عمومی تا برگزاری نشست تخصصی جهش تولید

دبیر ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در لرستان از افتتاح چند دادگاه عمومی در بخش‌های مختلف این استان طی هفته قوه‌قضائیه خبر داد.

ویژه برنامه‌های هفته قوه‌قضائیه؛ از افتتاح چند دادگاه عمومی تا برگزاری نشست تخصصی جهش تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فیض‌اله شیرزادی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته قوه قضائیه ضمن تبریک پیشاپیش هفته قوه قضاییه، بیان داشت: در این هفته سعی می‌شود به منظور اکرام مقام شهدای قوه قضاییه و در رأس آنها شهید بهشتی اقدامات، خدمات و دستاوردهای دستگاه قضایی به عامه مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی با اشاره به اینکه دادگاه عمومی بخش های زاغه، طرهان، ویسیان و ذلقی در هفته قوه قضاییه افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید ، افزود: تلاش خواهیم کرد تا زحمات و عملکرد همکاران دستگاه قضایی و سازمان های تابعه را به سمع و نظر شهروندان استان رسانده و حتی در سطح کشور انعکاس دهیم.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان ضمن اشاره به اینکه در اولین روز هفته قوه قضاییه گلزار شهدای گمنام و مزار شهیدان رحیمی و صادقی توسط پرسنل قضایی و اداری دادگستری و سازمانهای تابعه غبارروبی و عطرافشانی خواهد شد، ابراز داشت: دیدار اعضای شورای قضایی و پرسنل خدوم دستگاه قضایی در استان با نماینده ولی فقیه از دیگر برنامه‌های این هفته می باشد.

شیرزادی ضمن اشاره به اینکه در این هفته نشست خبری رییس کل دادگستری استان با اصحاب رسانه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در این هفته معاونین و کارشناسان دستگاه قضایی در استان در صدا و سیما حضور خواهند یافت و به تشریح عملکرد دستگاه قضایی و نیز پاسخگویی به سوالات مردم خواهند پرداخت.

معاون منابع انسانی دادگستری استان ضمن اشاره به اینکه قضات و کارشناسان دادگستری در مساجدی که نماز جماعت در آنها برگزار می‌شود حضور خواهند یافت و پاسخگوی مردم بوده و همچنین اطلاعات حقوقی را در اختیار نمازگزاران قرار خواهند داد، افزود: در طول تمام هفته قوه قضاییه مدیران سازمان های تابعه و دستگاه قضایی با مردم ملاقات رو در رو و بی واسطه خواهند داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا در هفته قوه قضاییه در دستور کار مسئولان قضایی استان قرار دارد، افزود: در صورت برگزاری نماز جمعه مسئولان قضایی استان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان ها و مرکز استان در هفته قوه قضاییه خواهند بود.

معاون دادگستری استان با اشاره به اینکه میزگرد تخصصی با موضوع جهش تولید، رونق تولید، مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، پیشگیری از وقوع قتل های عمد و تیر اندازی ها، ترویج فرهنگ صلح و سازش، محیط زیست و جرایم فضای مجازی در صدا و سیمای مرکز استان برگزار خواهد شد، افزود: ساختمان پزشکی قانونی شهرستان رومشکان آماده بهره‌برداری است که انشالله در هفته قوه قضاییه افتتاح خواهد شد.

وی ضمن اشاره به اینکه در این ایام مسابقات ورزشی در سطح دستگاه قضایی استان و سازمان های تابعه و با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا خواهد شد، افزود: از قضات و کارمندان نمونه استان تجلیل و از زحمات آنان قدر دانی بعمل خواهد آمد.

شیرزادی در پایان به افتتاح ساختمان دادسرای دلفان در هفته قوه قضاییه اشاره کرد و افزود: چند طرح ادراری و ورزشی در اداره کل زندانهای استان آماده بهره برداری هستند که در این ایام افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول