اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

انعکاس نارضایتی مردم آمریکا از ترامپ در شعارهای انتخاباتی پیشنهادی

به دنبال گزارش‌ها درباره قصد ترامپ برای انتخاب شعار جدید انتخاباتی، کاربران فضای مجازی شعارهایی را در کنایه به عملکرد نامناسب دولت وی در دوره اول ریاست‌جمهوری مطرح کردند.

انعکاس نارضایتی مردم آمریکا از ترامپ در شعارهای انتخاباتی پیشنهادی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جورج کانوِی» وکیل محافظه‌کار آمریکایی هشتگ شعارهای ترامپ (TrumpSlogans#) را در روزهای گذشته داغ کرده است. 

روزنامه آمریکایی «هافینگتن پست» گزارش داد او گرچه همسر «کلییَن کانوی» از مشاوران رئیس‌جمهور آمریکاست، در عین حال از منتقدان ترامپ به شمار می‌رود. کانوی گزارشی از واشنگتن پست را که در آن گفته شده کارزار انتخاباتی ترامپ در جستجوی شعار جدید است، در توییتر به اشتراک گذاشت. وی سپس با کنایه نوشت: آن (شعار) یک بلیط است--یک شعار--که همه چیز را حل می‌کند!! من (انتخاب شعار را) شروع می‌کنم. ترامپ۲۰۲۰: "او ممکن است دیوانه باشد، اما دیوانه ماست!" 

 

 

به دنبال درخواست این وکیل آمریکایی برای انتخاب شعار، مردم آمریکا شعارهایی را مطرح کردند که هر یک کنایه‌ای به ناتوانی ترامپ و عملکرد نامناسب او در ارتباط با مسائل مختلف به خصوص بحران کرونا بود که تاکنون جان ده‌ها هزار آمریکایی را گرفته است.

یکی از کاربران با اشاره به آمار بالای قربانیان کرونا در آمریکا این شعار را پیشنهاد کرد: "همه نمرده‌اند."

 

 

کاربر دیگر نوشت: "فقط تنهایی می‌توانم کارهایی که تنهایی کرده‌ام را درست کنم."

 

 

کاربر بعدی در اشاره به طرح ترامپ برای دیوارکشی بین آمریکا و مکزیک نوشت: "دوباره آمریکا را محصور کن."

 

 

کاربر دیگر با اشاره به تلاش ترامپ برای بازگشایی اقتصادی آمریکا بدون توجه به هشدارها، به منظور کسب رای در انتخابات آتی آمریکا نوشت: "مردم دارند به خاطر انتخاب دوباره من می‌میرند."

 

 

شخصی دیگر نوشت: "بیش از ۱۰۰ هزار نفر از بهشت به من نگاه و برای کمکم به اقتصاد از من تشکر  می‌کنند!"

 

 

کاربر دیگری به طعنه نوشت: "او هنوز همه را نکشته است."

 

 

شخصی دیگر نوشت: "اخاذی را دوباره عالی کن."

 

 

ترامپ در سال ۲۰۱۸ گفت که شعار جدیدش «آمریکا را عالی حفظ کن» است که از آن زمان بر روی کلاه‌های قرمز تبلیغاتی وی حک شده است. اما او همچنان از شعار انتخابات ۲۰۱۶، «آمریکا را دوباره عالی کن» استفاده می‌کند و گاهی از هوادارانش خواسته یکی از این دو شعار را انتخاب کنند.

حالا گزارش واشنگتن پست نشان می‌دهد او ممکن با انتخاب شعاری جدید به دنبال تغییر رویکرد باشد. یک منبع ناشناس به واشنگتن پست گفت: زمانی که رئیس‌جمهور تصمیم بگیرد، شعار جدید و تبلیغات جدید وجود خواهد داشت.

طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۱۰ هزار و ۵۱۳ نفر افزایش یافت.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در شبانه روز گذشته، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به یک میلیون و ۹۴۱ هزار و ۹۷۸ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول