اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

عباسعلی: امیدوارم پرقدرت تر از قبل به روی تاتامی برگردم / پزشکان هنوز اجازه شروع تمرینات را صادر نکرده‌اند

بانوی المپیکی کاراته کشورمان گفت: دوران مصدومیت برای هر ورزشکار دشواری های خاص خودش را دارد و امیدوارم این روزها هر چه سریعتر به پایان برسد و بتوانم پرقدرت تر از قبل به روی تاتامی بازگردم.

عباسعلی: امیدوارم پرقدرت تر از قبل به روی تاتامی برگردم / پزشکان هنوز اجازه شروع تمرینات را صادر نکرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس، حمیده عباسعلی با اشاره به اینکه هم اکنون تمرینات فیزیوتراپی و توان بخشی را انجام می دهد، اظهار داشت: در کنار فیزیوتراپی نیز پزشکان تمرینات خاصی را برایم در نظر گرفته اند تا قدرت بدنی ام تقویت شود و هر چه زودتر به شرایط مطلوب برسم. با توجه به شرایطی که به واسطه شیوع کرونا بر جامعه حاکم کرده ، فعلا انجام تمرین در باشگاه مقدور نیست. البته شرایط بدنی من نیز به صورتی نیست که بتوان تمرینات کاراته را شروع کنم. فعلا پزشکم این اجازه را به من نداده است. پس از اجازه پزشکم و باز شدن سالن بدنسازی آکادمی ملی المپیک، تمرینات بدنسازی ام را نیز شروع می کنم.

نخستین بانوی المپیکی کاراته ایران، درخصوص اینکه از چه زمانی تمرین فنی و تکنیکی را آغاز خواهد کرد، افزود: خانم خوشقدم به عنوان مربی در جریان کامل برنامه هایم هستند. به محض اینکه اجازه شروع تمرینات صادر شود، با هماهنگی ایشان تمرینات کاراته را نیز آغاز می کنیم. همانطور که پیش از این نیز اعلام کردم عجله ای برای شروع تمریناتم ندارم، ما مسابقه ای پیش رو نداریم که برای بازگشت عجله داشته باشم.

عباسعلی که با روابط عمومی فدراسیون کاراته صحبت می کرد، خاطرنشان کرد: دوران مصدومیت برای هر ورزشکار دشواری های خاص خودش را دارد. من نیز از این قاعده مستثنی نیستم. امیدوارم این روزها هر چه سریعتر به پایان برسد و بتوانم پرقدرت تر از قبل به روی تاتامی بازگردم. 

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول