اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

رئیس موقت IWF: بدنام کردن هیات اجرایی عادلانه نیست/ این هیات بود که آیان را حذف کرد

رئیس موقت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری به انتقادهایی که علیه هیات اجرایی مطرح شده، واکنش نشان داد.

رئیس موقت IWF: بدنام کردن هیات اجرایی عادلانه نیست/ این هیات بود که آیان را حذف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، اورسلا پاپاندریا که نقش اصلی را در سقوط تاماش آیان رئیس سابق فدراسیون جهانی وزنه‌برداری (IWF) داشت، می‌گوید به ناحق از سوی هیات اجرایی مورد انتقاد قرار می‌گیرد.

پاپاندریا در فراخوانی برای وحدت بعد از انتشار گزارش مک‌لارن گفت: هیات اجرایی دستور تحقیقات را صادر و مک‌لارن را استخدام کرد. این هیات اجرایی بود آیان را حذف کرد. حالا بدنام کردن تمامیت هیات اجرایی ناعادلانه است.

وی افزود: من شخصا به دلیل پیروی از دستورات در مجارستان به دستگیری تهدید شدم و مورد تحقیر قرار گرفتم. من ماه‌ها تحت فشار بودم و اینجا تنها نیستم. از فرصتی که داشتم استفاده و راهی را برای اصلاحات شروع کردم.

پیش از این تراویس تیگارت مدیر اجرایی آژانس مبارزه با دوپینگ آمریکا و همینطور مویرا لاسن گفته بودند هیات اجرایی باید کنار بکشد و یک گروه مستقل تا انتخابات سازمان را اداره کند. همچنین انتقادات زیادی از هیات مدیره در رسانه‌های اجتماعی صورت گرفته است.

این انتقادها مطرح شده که برخی اعضای هیات مدیره با مک‌لارن برای تحقیقات همکاری نداشته‌اند و در انتخابات مشکوک 2017 رشوه گرفته‌اند.

براساس گزارش مک‌لارن، تاماش آیان به خاطر مفقودی 10 میلیون دلار، مخفی کردن 40 نمونه دوپینگ و پرداخت رشوه در انتخابات محکوم شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول