اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

روزبهانی: با این قراردادها در لیگ بوکس شرکت نمی‌کنم/ امیدوار به حضور در المپیک توکیو هستم

ملی‌پوش بوکس کشورمان گفت: هنوز پیشنهادی از باشگاهی برای حضور در لیگ ندارم و اگر مبلغ قراردادها کم باشد، در آن شرکت نخواهم کرد.

روزبهانی: با این قراردادها در لیگ بوکس شرکت نمی‌کنم/ امیدوار به حضور در المپیک توکیو هستم

احسان روزبهانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص ادامه تمرینات انفرادی‌اش در این روزهای کرونایی، اظهار داشت: برای حفظ آمادگی جسمانی خود در حد نرمال تمرینات را به صورت مستمر و مداوم دنبال می‌کنم؛ تا جایی که افت بدنی نداشته باشم. سخت تمرین می‌کنم تا به بهترین شرایط برسم و با حضور در رقابتهای گزینشی، بتوانم مجوز شرکت در المپیک توکیو را به دست آورم.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی اینچئون درباره اینکه در رقابتهای انتخابی تیم ملی بوکس شرکت خواهد کرد، افزود: طبق گفته علیرضا استکی سرمربی تیم، همه ملی‌پوشان باید در انتخابی جهت شرکت در مسابقات برون مرزی شرکت کنند. من هم از این قائده مستثنا نیستم و برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی، تلاش خواهم کرد.

روزبهانی در خصوص برگزاری لیگ امسال، عنوان کرد: بخاطر شیوع کرونا هیچ مسابقه ای در سراسر دنیا برگزار نمی شود و همه چیز عقب افتاده است. با این حال، فدراسیون بوکس در حد توانش کارها را پیش می‌برد و قصد دارد لیگ را در سال 99 بعد از مدتها برگزار کند.

وی ادامه داد: من هم از طریق رسانه و دوستان شنیدم که 8 باشگاه خواستار شرکت در لیگ امسال هستند. باید منتظر بود که چه تیمهای از طرف فدراسیون مجوز حضور در این مسابقات را خواهند گرفت. 

روزبهانی در خصوص اینکه آیا در لیگ حضور خواهد داشت، خاطرنشان کرد: تا به امروز که هیچ تیمی با من برای بازی در مسابقات صحبت نکرده است. البته مدت زیادی است در لیگ بازی نکردم و نمی دانم سقف قرارداد چقدر است؟ باید باشگاهی به من پیشنهاد بدهد و شرایط را بررسی کنم که اگر مبلغ قراردادها کم باشد، در لیگ شرکت نخواهم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول