اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

ویژگی های یک کلاس زبان انگلیسی خوب برای آموزش زبان در زمان کم

در این مقاله در رابطه با ویژگی های یک کلاس زبان انگلیسی خوب و یک مدرس و استاد خوب زبان انگلیسی برای یادگیری زبان در زمان کم توضیح داده می شود. استفاده از کلاس زبان به صورت خصوصی و یا گروهی یکی از بهترین راهکارها برای آموزش سریع زبان است.

ویژگی های یک کلاس زبان انگلیسی خوب برای آموزش زبان در زمان کم

یک مدرس و استاد مجرب می توان شاگردهای خودش را به زبان علاقه مند نماید و در عین حال باعث پیشرفت سریع ایشان شود. در ادامه در رابطه با خصوصیات یک کلاس زبان انگلیسی خوب و معلم زبان خوب برای یادگیری زودتر انگلیسی توضیح داده می شود.

برای اینکه یک کلاس زبان خوب، مفید و موثر باشد در مرحله اول باید استادی که در کلاس حاضر می شود معلم خوبی باشد و بر زبان انگلیسی بسیار مسلط باشد. خصوصا در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی این امر اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین متقاضیان کلاس خصوصی زبان و زبان آموزان باید در انتخاب معلم خودشان دقت زیادی داشته باشند. در کلاس های گروهی هم اینکه استاد حاضر در کلاس با سواد باشد و مسلط حرف بزند بسیار مهم است. در آموزشگاههای زبان و در کلاس های گروهی معمولا مدیریت آموزشگاه نظارت کافی را انجام می دهد. اما در کلاس های خصوصی باید در انتخاب معلم خصوصی زبان دقت زیادی کرد. در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند سایت ایران مدرس می توانید لیست کاملی از مدرسین زبان، رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان، فیلم نمونه تدریس و اطلاعات کاملی را مشاهده نموده و استاد خودتان را با آگاهی کامل انتخاب کنید. کافی است در گوگل عبارت ایران مدرس را جستجو کنید تا لیست کامل مدرسین زبان و سایر دروس را مشاهده نمائید. همانطور که گفته شد، یک کلاس زبان انگلیسی خوب در مرحله اول باید یک استاد خوب داشته باشد. به همین دلیل در ادامه در رابطه با ویژگی های یک معلم زبان انگلیسی خوب توضیح داده می شود.

1- تسلط کامل بر زبان انگلیسی: اساتید خوب زبان انگلیسی به صورت کامل بر زبان مسلط هستند و هر سوالی از ایشان پرسیده شود در کمترین زمان پاسخ می دهند. وقتی قبل از شروع کلاس با این اساتید حرف می زنید هم به صورت کامل به کار خودشان اعتماد دارند. در همان جلسه اول میزان تسلط استاد بر درس مشخص خواهد شد و می توانید تصمیم بگیرید که کلاس را ادامه دهید یا خیر. اساتید مجرب زبان به صورت مداوم در حال مطالعه هستند و تسلط و توانایی خودشان را افزایش می دهند.

2- تحصیل در رشته زبان انگلیسی در دانشگاه معتبر: اگر می خواهید از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و یا به صورت آنلاین استفاده نمائید بهتر است با استاد و معلمی کلاس داشته باشید که در رشته زبان انگلیسی درس خوانده است و از یک دانشگاه معتبر فارغ التحصیل شده است. چنین استادی بر زبان مسلط است و چون توانسته است در دانشگاه خوبی قبول شود بنابراین سطح هوشی بالایی هم دارد. وقتی با یک استاد موفق کلاس دارید خودتان هم با احتمال بیشتری موفق خواهید شد.

3- سابقه کاری بالا: ملاک دیگری که برای انتخاب استاد خوب زبان انگلیسی می توانید در نظر داشته باشید سابقه کاری استاد است. وقتی یک استاد تجربه زیادی دارد و سابقه کاری بالایی دارد شاگردهای بیشتری هم داشته است و در برخورد بعدی با شاگردهای جدید سریعتر تشخیص می دهد که برای هر شاگرد چه روندی را در پیش بگیرد. اساتید مجرب روش های مختلفی را برای تدریس زبان انگلیسی امتحان کرده اند و در نتیجه بهتر تشخیص می دهند چه راهکاری برای هر شاگرد سریعتر نتیجه می دهد. این ملاک به تنهایی کافی نیست اما بین دو استاد با شرایط یکسان در موارد دیگر، اگر استادی سابقه کاری بالاتری داشت با ایشان کلاس برگزار نمائید.

4- نظرات شاگردهای قبلی: در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند سایت ایران مدرس برای بسیاری از مدرسین زبان نظرات شاگردهای قبلی ارائه شده است. برای اینکه یک استاد خوب داشته باشید این نظرات می تواند بسیار مفید و راهگشا باشد. در هر صورت، استادی که شاگردهای قبلی خودش را به موفقیت رسانده است با احتمال بیشتری می تواند شما را هم به بهترین نتیجه برساند. خصوصا برای موفقیت در زبان کنکور و یا آزمون های تافل و آیلتس و ... بهتر است نظرات شاگردهای قبلی استاد را بدانید. اگر بتوانید با یک استاد native و یا استادی که در خارج از کشور تجربه تحصیل و زندگی را دارد کلاس داشته باشید بسیار عالی است. یک معلم خصوصی زبان خوب برای پیشرفت سریع در آموزش زبان بسیار موثر است.

5- تعهد به کار: اساتید و معلم های خوب زبان انگلیسی و سایر دروس به صورت کامل به کار خودشان متعهد هستند. این اساتید از هیچ تلاشی برای به موفقیت رساندن شاگردهای خودشان فروگذار نمی کنند. اساتید متعهد در رابطه با نحوه مطالعه درس و برنامه ریزی و منابع مطالعاتی به شاگردهای خودشان مشورت می دهند و پیگیر نتیجه گرفتن شاگردهای خودشان هستند. اگر می خواهید از کلاس های خصوصی زبان برای تقویت مکالمه و یا گرامر زبان انگلیسی خودتان استفاده نمائید و یا در کنکور و امتحان زبان نتیجه بسیار خوبی بگیرید، در هر صورت بهتر است با چنین اساتید متعهدی کلاس داشته باشید.

6- نتیجه گرا بودن استاد: اساتید خوب زبان انگلیسی و هر درس دیگری موفقیت خودشان را در موفقیت شاگردهای خودشان می بینند و تلاش می کنند شاگردی که دارند حتما بهترین نتیجه را بگیرد. در حقیقت، بهترین ملاک برای تشخیص یک استاد زبان خوب هم همین است که این استاد چه تعداد از شاگردهای خودش را به بهترین نتیجه ممکن رسانده است. معلم های خصوصی زبان خوب و موفق و اساتید موفق در کلاس های گروهی زبان انگلیسی شاگردهای موفقی هم دارند. این اساتید تنها هدفی که دارند این است که شاگردهای خودشان را به بهترین نتیجه ممکن برسانند.

7- اتمام درس در حداقل زمان: پارامتر دیگری که می تواند نشان دهد که یک کلاس زبان چقدر خوب و موثر است این است که در تعداد جلسات مشخصی چه حجمی از درس ارائه می گردد. البته میزان پیشرفت درس به تلاش خود شاگرد هم بستگی دارد اما در هر صورت، اساتید خوب زبان در کلاس های خصوصی و گروهی سعی می کنند در کمترین زمان ممکن بیشترین حجم درس را ارائه دهند و کلاس های مفید و پرباری دارند.

8- علاقه به تدریس زبان انگلیسی: اگر می خواهید مکالمه زبان انگلیسی را یاد بگیرید، در گرامر و قواعد زبان انگلیسی قوی شوید، در آزمون های زبان و یا کنکور و امتحان زبان نتیجه خوبی بگیرید و یا هر هدف دیگری که دارید، بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که با زبان انگلیسی و تدریس زبان علاقه دارد. اساتیدی که به زبان انگلیسی علاقه دارند شاگردهای خودشان را هم علاقه مند می کنند و در نتیجه بازدهی کلاس بالاتر خواهد بود.

با توجه به مطالب گفته شد، اگر در جستجوی یک کلاس خوب زبان انگلیسی برای آموزش زبان در زمان کم هستید باید در مرحله اول در جستجوی یک معلم زبان خوب باشید. با توجه به موارد ذکر شده می توانید یک استاد خوب زبان برای خودتان از ایران مدرس و یا سایت های دیگر تدریس انتخاب کنید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول