اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

کمیته المپیک برزیل ورزشکارانش را به اروپا اعزام می کند

کمیته المپیک برزیل ورزشکارانش را برای کمپ تمرینی به اروپا اعزام می کند.

کمیته المپیک برزیل ورزشکارانش را به اروپا اعزام می کند

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته المپیک برزیل (COB) قرار است بین جولای و دسامبر حدود 200 ورزشکار را به صورت گروه های تقسیم شده برای تمرین به اروپا بفرستد.

این حرکت بخشی از برنامه اضطراری برای پشتیبانی از سیستم المپیک است که اولین اقدامات خود را در 18 می (29 اردیبهشت) ارائه کرد. پرتغال نخستین کشوری است که تأیید کرده ورزشکاران برزیل برای تمرین در این کشور حضور پیدا می کنند.

این برنامه به خاطر شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته شده است. در 24 ساعت گذشته در برزیل بیش از 300 مورد جدید گزارش شده است. کمیته المپیک برزیل لحظه بحرانی را که تمام دنیا درگیر است درک می کند که تأثیر مستقیمی بر همه اقشار جامعه از جمله ورزش دارد.

پائولو واندرلی تیکسیرا رئیس کمیته المپیک برزیل گفت: ما وظیفه خود را برای حفظ سلامت سیستم المپیک و ارائه بهترین شرایط تمرین به ورزشکاران خود انجام می دهیم.

برنامه ها در مرحله نهایی شکل گیری قرار دارند اما این دوره از تمرینات شامل ورزشکاران و مسئولان رشته های مختلف است. کمیته المپیک برزیل برای مدت 6 ماه هزینه بلیت، اقامت و غذا را برای ورزشکاران پرداخت می کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول