اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

نفت باید بدهی میلیاردی خود به اهواز را بپردازد/ مشکلات عمرانی اهواز با پرداخت بخشی از این بدهی حل می‌شود

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: نفت و مجموعه شرکت‌های آلاینده براساس مصوبات مجلس موظف به پرداخت بدهی‌های میلیاردی هستند که پول خون مردم است و ما عملا نمی‌توانیم آن‌ها را دریافت کنیم.

نفت باید بدهی میلیاردی خود به اهواز را بپردازد/ مشکلات عمرانی اهواز با پرداخت بخشی از این بدهی حل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی امروز پس از بازدید میدانی از غیزانیه ضمن جلسه با استاندار خوزستان اظهار کرد: از کانالی که برای بحث ریزگردها کشیده شد نباید غفلت کرد، اعتبارات خوبی برای پروژه ریزگردها آمد اما حداقل ما از وضعیت پروژه بی‌اطلاع هستیم.

وی افزود: ضمن بازدید میدانی که داشتیم، آنقدری که آنجا هزینه شده است من به عنوان یک شخص عمرانی نمیتوانم خروجی‌ای را برای این پروژه در نظر بگیرم در حالی که از این کانال استفاده دومی در راستای تامین آب غیر شرب و جهت کشاورزی و تامین آب مورد نیاز دام میتوان داشت.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پرسنل آب‌وفاضلاب روستایی چند ماهی است که حقوق خود را دریافت نکرده‌اند و بیمه آن‌ها نیز پرداخت نشده است.

وی افزود: ما اگر میلیاردها تومان در یک ایستگاه پمپاژ هزینه کنیم اما آن انگیزه کافی وجود نداشته باشد پرسنل هیچ رغبتی برای حضور در محل کار نخواهد داشت، مگر تا چه اندازه به شخصی که شش الی هشت ماه حقوق دریافت نکرده میتوان گفت که دل به کار ببندد؟

یوسفی بیان کرد: نفت و مجموعه شرکت‌های آلاینده براساس مصوبات مجلس موظف به پرداخت بدهی‌های میلیاردی هستند که پول خون مردم است و ما عملا نمی‌توانیم آن‌ها را دریافت کنیم.

وی افزود: به شخصه شاهد هستم که مجموعه نفت و شرکت‌های تابعه علاقه‌مند به پرداخت این بدهی‌ها هستند اما چون رقم این بدهی‌ها بالا است از مجموعه نمایندگان مجلس می‌خواهم کمک کنند که نه همه بدهی بلکه بخشی از آن در راستای رفع مشکلات عمرانی شهر پرداخت شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول