اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

مدیر NBA: نژادپرستی، وحشی‌گری پلیس و بی عدالتی بخشی از زندگی روزمره در آمریکا است

مدیر لیگ بسکتبال NBA گفت: نژادپرستی، وحشی‌گری پلیس و بی عدالتی نژادی بخشی از زندگی روزمره در آمریکا هستند و نمی‌توان آنها را نادیده گرفت.

مدیر NBA: نژادپرستی، وحشی‌گری پلیس و بی عدالتی بخشی از زندگی روزمره در آمریکا است

به گزارش خبرگزاری فارس، در روزهای اخیر اعتراضات زیادی در پی کشته شن یک فرد سیاهپوست به دست پلیس آمریکا در این کشور رخ داده و هر روز ابعاد جدیدتری به خود می‌گیرد. علاوه بر مردم عادی ورزشکاران نیز پای کار آمده‌اند و هم اظهار نظر می‌کنند و هم در تظاهرات شرکت می‌کنند.

آدام سیلور، مدیر NBA در پیامی اظهار داشت: نژادپرستی، وحشی‌گری پلیس و بی عدالتی نژادی بخشی از زندگی روزمره در آمریکا هستند و نمی‌توان آنها را نادیده گرفت.

وی افزود: ما دست به دست هم می دهیم تا کارهایی را انجام دهیم و NBA نابرابری نژادی را از بین می‌برد و مردم را گرد هم جمع می‌کند.

پیش از این هم بازیکنان حاضر در NBA نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و اعتراض خود را به تبعیض نژادی اعلام کرده و برخی از ‌آنها در تمرین تیم خود لباسی که روی آن جمله «نمی توانم نفس بکشم» حک شده بود، پوشیدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول